Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Da har jeg endelig kjøpt vogn!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 21:23   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg endelig kjøpt vogn!

http://www.finn.no/finn/bap/object?f...07&WT.svl=Link

SJEKK hvor mye som fulgte med da. Jeg er så fornøyd!

Gammel 31-08-08, 21:35   #2
ElseMarie
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2008
ElseMarie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Da har jeg endelig kjøpt vogn!

Grattis med vogn!!

Såg på den her en dag, men har lagt fra meg Freestyle.. Venter på teutonia, får bare sitte på gjerdet noen dager til!

ElseMarie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:36   #3
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Da har jeg endelig kjøpt vogn!

Ah, grattis da!
Spennende å høre hva du synes, etterhvert.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:38   #4
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med ny vogn!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:44   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med ny vogn! Fin farge!

Gammel 31-08-08, 21:49   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer med ny vogn!
Men hva skal du med bag? Den er vel alt for liten allerede?

Er og spent på hva du sier om noen uker, noen mnd og 1 år *skeptisk til quinny*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 21:52   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei bagen fulgte bare med, den tenkte jeg å selge. Det finnes jo helt klart vogner som er bedre, men med vår økonomi kan vi ikke velge og vrake. Og jeg har snakket med ei venninne som har ekstreeemt vogndilla (hun har 7-8 vogner nå) og som har jobbet i barneutstyrs-butikk og hun anbefalte meg denne på det varmeste. Så jeg tror jeg skal si meg fornøyd.

Altså, den kan umulig være verre enn 4-hjuls Carenaen jeg hadde til vesla, og den var jeg veldig fornøyd med.

Gammel 31-08-08, 21:59   #8
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

Gratulerer så mase med ny vogn ..så fin ut den der....

mammsen31 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:01   #9
ElseMarie
Fullverdig medlem

ElseMarie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synes det er veldig 2 delt om den vogna, enten så er man superfornøyd eller så er man ikke fornøyd i det hele tatt..

Skal bli spennende å høre hvordan det blir med vogna!

ElseMarie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:03   #10
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tror du blir fornøyd jeg Iset. Den største fordelen er ihvertfall at du kan ha ungen mot deg .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:04   #11
Maya80
Bør lage seg en tittel selv

Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Gratulerer med ny vogn, bra pris og den ser ikke brukt ut ( ser den har stått inne )
Jeg har ihvertfall brukt min i 2 år å er ennå fornøyd.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:18   #12
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sort bag, hvem sier at du ikke vil få bruk for den??

Gratulerer vennen!!

Jeg var fornøy med min sånn da jeg hadde den.

Gammel 31-08-08, 22:28   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg tror du blir fornøyd jeg Iset. Den største fordelen er ihvertfall at du kan ha ungen mot deg .

Men det skal jeg ikke. Han hater å sitte vendt mot meg, han blir så sur at du aner det ikke. Han må altså sitte vendt utover så han ser mest mulig. Spesiell unge jeg har. Men jeg vet jo aldri om dette er en fase, så det er jo godt den KAN snus.

Jeg gleder meg ihjel til å hente den i morgen!

Gammel 31-08-08, 22:37   #14
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Grattis! Jeg tror også du blir fornøyd! Hadde det ikke blitt Oth her, så hadde blitt en Comfort.

Gammel 31-08-08, 22:44   #15
Left
Passiv

Standard

Det er du som skal ha den, og det viktigste er at du er fornøyd, ikke hva alle andre mener.
Grattis!

Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 22:50   #16
mammsen31
mamma til 4 gull

mammsen31 sin avatar

Hvor: Norge, et stenkast fra oslo
mammsen31 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Det er du som skal ha den, og det viktigste er at du er fornøyd, ikke hva alle andre mener.
Grattis!

helt enig

har jo ikke noe erfaring med quinny selv.. hatt zapp men solgte den da det ikke var noe for små barn som sover ..

nå har jeg simo kombi og oth.

men synes den du har kjøpt er veldig sprek så tror du skal bli fornøyd med den ja

Gammel 31-08-08, 23:27   #17
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med vogn.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 23:28   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Vet noen om denne passer til Acta Graco-sete eller er det kun Maxi Cosi? Vi tar sjelden setet ut nå, han er jo blitt så stor og tung, men det er jo greit å vite.

Gammel 31-08-08, 23:29   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bare maxi cosi.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-08, 23:30   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Søren. Jaja, det gjør egentlig ikke noe, vi tar som sagt nesten aldri ut setet lenger uansett. Da vet jeg det, takk.

Blir det en tredje baby her i huset, skal jeg ha Maxi Cosi-sete!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:59.