|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Metallica!!
|
Sv: Gode kniverVictorinox er anbefalingen herfra og.
|
|
|
#23 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Gode kniverAnbefaler Victorinox og Mac jeg også!! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode kniverMac knivene er kansje vanskligere å slipe, men de skal ikke slipes like ofte. De har mye hardere stål sånn som jeg har skjønt det, og er slipt på japansk vis. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: Gode knivermener de er slipt på 45 graders vinkel og de må slipes på porselens stål, men så gode å skjære med det! |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Gode kniverJeg er veldig glad i Globalkniven vår. Vi klarer oss fint med den ene. Vi har kjøpt slipesett til den også, så det er lekende lett å holde den skarp. |
|
|
|
#27 |
|
Heldig
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode kniverJeg er også veldig glad i Viktorinoxene mine. Jeg har en liten grønnsakskniv, en mellomstor og en stor 'kjøttkniv'. Det er i grunnen kun til tomat og agurk på frokostbordet at den minste blir brukt, ellers kan de to største brukes til små ting mye bedre enn den lille kniven. Så jeg anbefaler å kjøpe kniver med litt størrelse på, dersom du bare skal ha et par. Jeg skjærer i hjemmebakt brød med de knivene, og det funker bedre enn med brødkniven vår fra Hardangerbestikk.
|
|
|
#28 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode kniverSabatier og porselensbryne (stang) funker bra hos oss.
|
|
|
#30 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Gode kniverVictorinox.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gode kniverVi har flere Global-kniver og jeg er superfornøyd med dem.
|
![]() |
|
|