Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-06, 20:01   #241
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg "din" kjendiskjekkas!

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Colin Firth har noe godt ved seg..

Nå ble nesten jeg litt yr også. Har alltid likt han som skuespiller, men aldri helt skjønt det attraktive ved han som mann. Men dette bildet forandret litt på det, altså, det må jeg innrømme. Kanskje han hadde kledd en pittelitt røffere stil?

Gammel 21-11-06, 20:02   #242
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Nå ble nesten jeg litt yr også. Har alltid likt han som skuespiller, men aldri helt skjønt det attraktive ved han som mann. Men dette bildet forandret litt på det, altså, det må jeg innrømme. Kanskje han hadde kledd en pittelitt røffere stil?

Synes han også blir litt sånn fløtepus?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 20:23   #243
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Colin Firth er best i "fornuft og følelser" - Her er han litt usympatisk og veldig sympatisk på samme tid...Han er ikke så veldig fløtepus synes jeg nei - for voksen til det..
Bare se på de fine smilerynkene hans!

Gammel 21-11-06, 21:05   #244
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Amylin:
Gamle helter holder koken.

tink er ikke aktiv  
Gammel 21-11-06, 22:40   #245
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så nettopp Colin Firth i "Pike med perleøredobb", og der synes jeg han viser en litt "røffere" side ved seg. Litt usikker på om han kledde det lange håret, imidlertid...

Kanutte er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 00:01   #246
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanutte, her.

Så nettopp Colin Firth i "Pike med perleøredobb", og der synes jeg han viser en litt "røffere" side ved seg. Litt usikker på om han kledde det lange håret, imidlertid...

Njaaaa... skeptisk..

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 00:03   #247
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er ikke så kresen på det jeg da. Syntes de fleste mennene i denne tråden er tagbare.

:desperatsingel:

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 12:02   #248
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er ikke så kresen på det jeg da. Syntes de fleste mennene i denne tråden er tagbare.

:desperatsingel:

Hva med damene i tråden da?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 12:04   #249
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Hva med damene i tråden da?

Er en grunn til at jeg skrev MENNENE ja..

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 12:18   #250
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Er en grunn til at jeg skrev MENNENE ja..

Da er du vel ikke desperat?

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 12:21   #251
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Her var det mye merkelig smak ute og gikk. Bon Jovi og Prince. :grøss:

Takke meg til Jared Leto

cilen er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 13:45   #252
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Da er du vel ikke desperat?

Prøver late som . Er jo litt bedre å sitte hjemme i "jomfrustugo" enn å si man dater en ny hver gang det tas opp.

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 16:45   #253
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Prøver late som . Er jo litt bedre å sitte hjemme i "jomfrustugo" enn å si man dater en ny hver gang det tas opp.

Kan få kysse meg litt om du vil altså

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-11-06, 21:46   #254
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Colin Firth er best i "fornuft og følelser" - Her er han litt usympatisk og veldig sympatisk på samme tid...Han er ikke så veldig fløtepus synes jeg nei - for voksen til det..
Bare se på de fine smilerynkene hans!

Nei, ikke akkurat fløtepus. Bare litt lite tøff. Litt for lite "farlig", liksom.

Gammel 22-11-06, 21:51   #255
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke akkurat fløtepus. Bare litt lite tøff. Litt for lite "farlig", liksom.

Nei - han er ikke noe tøffing nei, det skal han slippe å ha på seg. Likevel er han fryktelig sjarmerende! *Bauche faller forøvrig for de snille*

Gammel 25-11-06, 13:21   #256
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Må innrømme at jeg får hjertebank av den nye James Bond: Daniel Craig

Sist redigert av Ginger2 : 25-11-06 kl 13:31.
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 14:52   #257
Mayasmum
Fullverdig medlem

Mayasmum sin avatar

Hvor: Maidstone, Kent, England
Mayasmum er litt kul
Standard

skriver under paa:
Vin Diesel, Jon Bonjovi, Josh Holloway og Johnny Depp og legger til den ultimate droemmemannen :hjerte:

X-Men: The Last Stand (2006) - Hugh Jackman
Hugh Jackman is Logan/Wolverine

Mayasmum er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 14:53   #258
Mayasmum
Fullverdig medlem

Mayasmum sin avatar

Hvor: Maidstone, Kent, England
Mayasmum er litt kul
Standard

hvorfor kom ikke det bildet opp?

Mayasmum er ikke aktiv  
Gammel 25-11-06, 17:08   #259
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mayasmum, her.

hvorfor kom ikke det bildet opp?

Sikkert fordi du linket fra imdb.com. De har et blankt bilde over bilde sitt for å hindre kopiering, lagring og linking til bilde. Om du bruker Firefox, kan du likevel gå inn på Verktøy -> Sideinformasjon -> Media og bla deg frem til bildet og kopiere URL direkte til bildet du vil vise.

Silence er ikke aktiv  
Gammel 26-11-06, 00:06   #260
aba
Energirik

aba er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg måtte bla helt til side 3 før noen andre hadde lagt inn bilde av denne mannen:

Ja takk både til frokost, lunsj, middag og nattmat

aba er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.