Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Harry Knøl i Oslo?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-08, 23:12   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Jeg lette fader meg i sikkert et halvt år etter den Knølbilen! Heldigvis fikk jeg tips om å sette meg på ei ringeliste på Disneybutikken her, og da ringte de samme dag som de fikk den inn og la den av til meg. Gjett om vesla ble glad. Nå mangler hun bare et par biler fra filmen, bla. Kongen. Den sliter vi veldig med å finne, så jeg må ned på Disneybutikken og høre om de snart får den inn.
Kongehelikopteret også.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 17:40   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg lette fader meg i sikkert et halvt år etter den Knølbilen! Heldigvis fikk jeg tips om å sette meg på ei ringeliste på Disneybutikken her, og da ringte de samme dag som de fikk den inn og la den av til meg. Gjett om vesla ble glad. Nå mangler hun bare et par biler fra filmen, bla. Kongen. Den sliter vi veldig med å finne, så jeg må ned på Disneybutikken og høre om de snart får den inn.
Kongehelikopteret også.

Jeg gjentar: eBay.
http://cgi.ebay.com/DISNEY-PIXAR-WOR...QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/Pixar-Cars-Kathy...QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.com/Disney-Pixar-Wor...QQcmdZViewItem

  Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 17:42   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.940
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg gjentar: eBay.

Er det noen spesielle det du handler med?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 19:01   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.353
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Iset, Kongehelikopteret har de plenty av her.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 22:08   #25
Sansa
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.741
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Er det noen spesielle det du handler med?

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg handler med hvem som helst som har 100 % positiv feedback. Kjøpte nettopp Cruisin' McQueen for 0,99 dollar. Portoen kom på 8,99 dollar. Fikk den i posten i dag, vel en uke etter kjøpet.

__________________
Mamma til to gutter og to jenter

Sist redigert av Sansa : 01-09-08 kl 22:13.
Sansa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:22   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Er det noen spesielle det du handler med?

Nei, ser på feedback og om de sender til Norge. Har aldri hatt en negativ opplevelse så langt

  Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 23:23   #27
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Nå var det ikke meg du spurte, men jeg handler med hvem som helst som har 100 % positiv feedback. Kjøpte nettopp Cruisin' McQueen for 0,99 dollar. Portoen kom på 8,99 dollar. Fikk den i posten i dag, vel en uke etter kjøpet.

Ikke sant? Har fått tak i en del biler som de ikke en gang selger her, og storebror er helt i ekstase

  Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 09:10   #28
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Eller fra England: http://cgi.ebay.co.uk/Disney-Pixar-C...d=p3286.c0.m14

Har bestilt mange derfra, og som regel er de her i løpet av et par dager. Jeg prøver som regel å kjøpe flere fra hver forhandler (ulike auksjoner) for å få ned portoen.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 10:03   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Ja men så er det liksom litt mer lettvint å bare gå ned på Disneybutikken og be dem ringe meg når de får den inn. Vet ikke, det er helst mannen som handler på Ebay, hehe. Men takk, jeg kan få ham til å se etter disse neste gang han skal handle derfra. Er det bare sånne budrunder der inne? Jeg er ikke så zuperfæn av auksjoner. Venting og greier.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Iset, Kongehelikopteret har de plenty av her.

Litt langt unna. Men jeg skal ned og se på Kvadrat nå i uka.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 11:10   #30
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Harry Knøl i Oslo?

Vi skal røske med oss Harry Knøl, Kongen, med flere når vi drar til USA neste måned. Der borte koster de nesten ingenting i forhold til her. 69 ( eller har de gått opp til 79?) kroner er sinnssykt mye penger for en liten bil.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no