Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Skravletråd...

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-06, 15:10   #21
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Gleder meg forøvrig til i ettermiddag. Da skal jeg nemlig lage sjøkreps og hvit sjokoladepannacotta.

Og jeg gleder meg til i morgen siden jeg tror jeg er en av de heldige som skal spise dette!

Hei, forresten!

Alexa er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 15:14   #22
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

Og jeg gleder meg til i morgen siden jeg tror jeg er en av de heldige som skal spise dette!

Hei, forresten!

Kjekt å se deg her!

AprilRyan er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 19:24   #23
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Heisann!
Har hatt en nydelig dag.
Var veldig effektiv på jobben i dag og kunne gå hjem tidlig, noe som ikke er helt vanlig
Mannen kom hjem i natt, etter en av sine jobbreiser, kjøkkenet var strøkent og sneipen plukket opp i barnehagen. De reiste ganske raskt til svigers , så storesøs og jeg har kost oss aleine hjemme med en halvklipt plen og takeaway.

Plipp er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:00   #24
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Jupp, alexa. Du skal spise det. Nå er pannacottaen laget, men glemte å ta opp sjøkrepsen i dag tidlig, så jeg må nok ta ut paven i morgen. Sånn er det å være glemsk. Nå holder jeg på å strikke halskanter på en Nøstebarn-dress. Skal jo levere den i morgen, og hadde helt glemt at den ikke var helt ferdig. Sukk....

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:17   #25
Singha
Nybegynner

Singha sin avatar

Hvor: Hønefoss
Singha har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sei stata nel mio cervello?

Direkte oversatt; har du vært i min hjerne?
Jeg EEEElsker PannaCotta, og kommer til å være din verste kritiker i morgen. Matkritikere har krav på trippel porsjon ikke sant?

Om det er kragen til M, så ikke stress :smask:

Her har vi hatt forelesning om lineær regresjoners hemmelige koder for dummies. Jeg føler meg i allefall dum, men synker vel inn etterhvert. Har verdens mest arrogante foreleser, men slike personligheter digger jeg. Kan ikke sitte stille, må bare kommentere....... men det krever jo at jeg kjenner fagfeltet da - så han hjelper til med leseferdighetskurven min. Tror dette egentlig var ment som kryptert ros til arroganse, men nå satt gravidtåka inn. Så jeg får tusle rett i sengs, kanskje vettet kommer tilbake.

Singha er ikke aktiv  
Gammel 14-09-06, 21:21   #26
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Singha, det er kragen til M. Stresser ikke, jeg sitter jo her.

Så flott at du elsker pannacotta, men har laget 8 porsjoner, så dere får slåss om den siste porsjonen. Jeg orker aldri mer enn en porsjon, for jeg synes det er så mektig.

amylin er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:57.