Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør deg glad I DAG!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-08, 22:27   #261
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør deg glad I DAG!?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Slett ikke.

Synes det skurra litt, ja.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 22:31   #262
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Så det vanker fantastisk fårikål i det aC-ske hjem om et par ukers tid, altså?

Nei, jeg skal besøke en utflyttet bestevenninne i Oslo og har gitt aC nabovarsel.

Gammel 02-09-08, 00:56   #263
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

I morgen kommer mamma og hjelper meg og holder meg med selskap (mannen er i Houston).
På fredag skal jeg og venninner på Bare Egil-konsert.
Jeg og jentene matet endene ved Sognsvann etter barnehagen i dag, den mest harmoniske stunden vi har hatt på lange tider.
Selv om jentene satte meg på relativt mange og harde prøver i ettermiddag/kveld, klarte jeg å være akkurat den tålmodige, trygge, gode mammaen som jeg skulle ønske at jeg alltid klarte å være. Uten å gi etter på noe som helst.

Gammel 02-09-08, 14:52   #264
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bursdag!
Det blir man glad av! Særlig når man nekter seg selv å føle seg noe annet enn evig ung..

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 14:53   #265
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Grattis med dagen, Shamu!

Gammel 02-09-08, 14:53   #266
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratla, Shamu!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:09   #267
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

jeg har ett veldig godt innlegg i en tråd som kan hete :hva gjør det FORTVILT i dag

Gammel 02-09-08, 15:09   #268
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Gratulerer med dagen, Shamu!

Jeg har fått medisin mot bronkitten min i dag. Kanskje jeg kan komme meg på trening snart.

Gammel 02-09-08, 15:20   #269
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er så godt som smertefri, og skal snart hente barna i barnehagen. Da skal vi ut og leke, alle 3.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 15:29   #270
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

At jeg knuste mannen opp den bratteste bakken på sykkelturen i dag!

Gratulerer med dagen, Shamu.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 17:33   #271
Left
Passiv

Standard

Jeg er generelt fornøyd om dagen.
Og akkurat i dag har sambo kjøpt sko til meg - kule basketsko som var sorte og med litt rosa på
Han ser ikke at jeg begynner å bli en voksen dame, og det elsker jeg han så inderlig for

Og gratulerer med dagen Shamu

Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 17:41   #272
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Johnny Cash!

Gratulerer med dagen, Shamu!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 18:07   #273
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så heldig!

Gammel 02-09-08, 19:03   #274
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gratulerer Shamu!

Jeg har vært på massasje og fotbehandlng idag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 19:30   #275
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag er jeg glad fordi jeg skal ut og gå tur, og slipper å gå alene! Og så er jeg glad for at det er Greys når jeg kommer hjem fra nevnte tur

Gammel 02-09-08, 22:18   #276
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med dagen Shamu!

Jeg har fått jobb!

Gammel 02-09-08, 22:19   #277
Morgenstjerna
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2008
Morgenstjerna har et hav av muligheter foran seg
Standard

At mannen i dag sa til noen venner at han faktisk kunne tenke seg et barn til (også han som har vært så lite lysten på det fram til nå....)

Morgenstjerna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:26   #278
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Ble litt gla' av det jeg!

Ellers har jeg shoppa til Snurp junior, eller rettere sagt gikk amok i Fem myror-kolleksjonen på Lindex.

Og gratulerer med jobb Blomstermamma!

Gammel 02-09-08, 22:34   #279
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Småen og jeg har vært på Villa paradiso med 2 gravide og en wannabe gravid venninne(r) i dag. Veldig hyggelig og den unge mannen var eksemplarisk.

Gammel 02-09-08, 22:43   #280
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Ble litt gla' av det jeg!

Ellers har jeg shoppa til Snurp junior, eller rettere sagt gikk amok i Fem myror-kolleksjonen på Lindex.

Og gratulerer med jobb Blomstermamma!

Søte du!

Og takk for alle gratulasjonene alle sammen! Er det rart jeg er glad i dag! Det tar jo aldri slutt?!

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55.