Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skoringen sitt SKOfus-tilbud

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 22:42   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Skoringen sitt SKOfus-tilbud

Noen som har erfaring med SKOfus sine GoreTex vintersko?
Ser det er tilbud på Skoringen nå. (tv reklame)

Tipper det er disse?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:52   #2
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoringen sitt SKOfus tilbud

Vil ikke at det skal være noe tilbud siden jeg allerede har kjøpt skoene!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:54   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter litt googling tror jeg det er halv pris. Det håper jeg, for da leverer jeg tilbake Timberland-skoene jeg kjøpte her om dagen og kjøper Skofus istedet.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 22:56   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Nei nei nei nei nei. Det nekter jeg å høre på. Greit nok så var 450kr billig fra før av.. men halv pris.

Gammel 02-09-08, 22:57   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og er man fornøyd med disse? Jeg er så forelsket i superfit, at jeg nesten ikke tør å kjøpe noe annet.

Gammel 02-09-08, 22:58   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Trur eg må få til ein tur til Skoringen.

Gammel 02-09-08, 23:00   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Turbo hadde svarte sånne fra skofus første vinteren han ikk. Altså 2004\2005. helt tørr på fotene.
Så kjøpte svigermor viking til han til 300 kr mere. pga plattfot å vi ville ha gode sko. Ikke vanntett nei...
Så fikk han skofus i fjor høst å slet de ut før jul. og aldri våt på beina.

Lurer på om jeg skal kjøpe sånne til henne. om de går så langt ned.
Når er denne kapampanjen?

*her har de ikke utstilt noe vintersko i butikkene.uansett hvilken
men på skoringen venter de best med å sette ut sånt til kapanje*

Gammel 02-09-08, 23:00   #8
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Nei nei nei nei nei. Det nekter jeg å høre på. Greit nok så var 450kr billig fra før av.. men halv pris.

Lenge siden du kjøpte de?

Gammel 02-09-08, 23:02   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Er vel 2 uker siden i morgen. Mener lappen er tatt av og de er prøvd inne i 30 min.

Gammel 02-09-08, 23:03   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Trur eg må få til ein tur til Skoringen.

Tilbudet er torsdag, fredag og lørdagn denne uka. Var det 450,- kroner for et par vintersko og et par cherrox? Mener det var det jeg fikk mail om fra Skoringen. Har ikke testet Skofus sine vintersko tidligere, så akkurat det kan jeg ikke si noe om.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:04   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Men om man får cherox med så er det ikke så viktig for meg. For jeg vil ikke ha det uansett. Hadde sikkert blitt brukt om de sto her. Som reserve. Men da er ikke tilbudet like skrikende like vel.

Gammel 02-09-08, 23:05   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper de har igjen til knerten i morgen, for hvis det er halv pris har vi spart over 250 kr!

minibolle mai 2012
Gammel 02-09-08, 23:06   #13
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Vi hadde lignende til storesøste i fjor. Helt tørr og veldig fornøyde.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:08   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Og er man fornøyd med disse? Jeg er så forelsket i superfit, at jeg nesten ikke tør å kjøpe noe annet.

Der er vi også kjenner jeg.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:08   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Er vel 2 uker siden i morgen. Mener lappen er tatt av og de er prøvd inne i 30 min.

Ta og gå til butikken å si at du synnes det er dårlig at de ikke sa noe om tilbud da de kjøpte de.
For de har ca samme tilbudene hvert år.

Noen gang 25% på bare skoene.
Hver vår er det joggesko og sandaler for prisen va e ca?!

Gammel 02-09-08, 23:08   #16
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Håper de har igjen til knerten i morgen, for hvis det er halv pris har vi spart over 250 kr!

Gjentar meg selv. Det er kun torsdag, fredag og lørdag dette tilbudet gjelder.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-08, 23:10   #17
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Så eg må ut med 450,- for to par sko med andre ord ?

Då er det ikkje like aktuelt å kjøpe til tre unger nei.

Gammel 02-09-08, 23:10   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Gjentar meg selv. Det er kun torsdag, fredag og lørdag dette tilbudet gjelder.

Takk for tips! Så det først nå. Kommer til å levere tilbake Timberland-skoene til knerten likevel, for svigermor har vært så snill og kjøpt et tilsvarende par til han. Så får jeg se på torsdag da.

minibolle mai 2012
Gammel 02-09-08, 23:10   #19
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Ta og gå til butikken å si at du synnes det er dårlig at de ikke sa noe om tilbud da de kjøpte de.
For de har ca samme tilbudene hvert år.

Noen gang 25% på bare skoene.
Hver vår er det joggesko og sandaler for prisen va e ca?!

Kan jo gjøre det. Men kjøpte de i Bergen sentrum. Men om jeg skal innom på torsdag skal jeg gå innom butikken og klage.

Vi var lenge i butikken og jeg har jo aldri kjøpt vintersko før så jeg vet ikke om sånne tilbud. Synes de kunne tipset om det ja.

Gammel 02-09-08, 23:11   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:inn med t-skje: Er det skoene på tilbud, eller er tilbudet sko + cherrox? *fortsatt forelsket i superfit og trenger ikke cherrox*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.