Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Stemmer du FrP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Stemmer du Fremskrittspartiet
Nei, absolutt ikke! 155 86,59%
Ja, selvfølgelig! 24 13,41%
Deltakere: 179. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 10:33   #181
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Stemmer du FrP?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Venstre.

*følte akutt for å oppklare etter å ha blitt beskyldt for å stemme AP pga rosen i avataren min*

Det er jo så mange fornuftige mennesker her inne som stemmer V! Hvordan i all verden kan de ha så lav oppslutning?

Bare fordi Sponheim snakker litt rart og Dørum ikke er så kjekk?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:35   #182
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har sagt det før og sier det igjen: Verden hadde vært et bedre sted om vi modne og kloke mødre hadde fått bestemme.

Gammel 22-11-06, 10:35   #183
Siri
seru

Siri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tusen takk, denne tråden ga dagen min mening! Hurra for alle meningsfeller der ute, og man stemmer da vitterlig ikke på FRP!!! Og hva 1. mai angår er det en internasjonal solidaritetsdag og der har Carl I. og hans meningsfeller ingenting å gjøre. Tvi tvi og atter tvi.

(Jeg er visst også litt tante Sofie... )

Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:37   #184
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke jeg!

Er du ikke lærer, eller har du egen mening?

Opprinnelig lagt inn av Venstremamma

Venstre.

*følte akutt for å oppklare etter å ha blitt beskyldt for å stemme AP pga rosen i avataren min*

Og jeg som hadde tenkt å begynne å kalle deg AP-mamma for å kunne forkorte nicket ditt litt.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:40   #185
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Er du ikke lærer, eller har du egen mening?

Ja takk, begge deler.
Jeg er typograf og mener helst det andre ikke mener. Det gjør diskusjonene mye morsommere.

Gammel 22-11-06, 10:48   #186
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg er typograf og mener helst det andre ikke mener. Det gjør diskusjonene mye morsommere.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 10:48   #187
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

De få jeg kjenner som jeg vet stemmer frp, er av de som kanskje ville fått det værst hvis frp hadde sittet i regjering. så jeg har ofte tenkt at de vet jo ikke sitt eget beste.
Jeg har også noen ganger tenkt at hvis frp hadde kommet til makta så hadde folk sett hvordan det ville blitt og så hadde partiet blitt mye mindre ved neste valg, men 4 år kan være lang tid, og er skremmende hvor mye de kan ødelegge på den tiden, så jeg håper for all del at de ikke får den muligheten.

Jeg har ikke mange fordommer, men da det gjelder frp så har jeg nok noen.

Gammel 22-11-06, 11:13   #188
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Venstre.

hi hi........jeg kunne ikke dy meg

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:11   #189
Dolly
Køntri-star

Dolly sin avatar

Hvor: Klepp
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Jeg har iallefall ikke det bildet av frp og krf som mange har her..

Nå har jeg ikke fulgt veldig mye med i politikken, men stemmer utifra enkeltsaker..

men hele familien min har vert frp-tilhengere, og jeg har vel blitt påvirket..

jeg er ikke imot innvandring for de som virkelig trenger det, men de som bare kommer for å utnytte og ødelegger irriterer meg veldig..

Gammel 22-11-06, 12:14   #190
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.

Nå har jeg ikke fulgt veldig mye med i politikken, men stemmer utifra enkeltsaker..

Dette tror jeg kjennetegner de fleste FrP-velgere. Dessverre.

Gammel 22-11-06, 12:24   #191
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Dette tror jeg kjennetegner de fleste FrP-velgere. Dessverre.

Ikke alle da!!!

Jeg har satt meg inn i de fleste partiers partiprogram, og jeg klarer å assosiere meg aller best med Frp sine prinsipper. Når det gjelder, arbeid og sysselsetting, Velferdsamfunnet, Økonomi, Skatter og Avgifter, Kapitalmarkedet, Rettsikkerhet, Utdanning, Sosialt Ansvar osv. osv.

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:25   #192
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skrev jeg alle?

Jeg vet forresten ikke hvem som skremmer meg mest. De som stemmer på FrP ut fra enkeltsaker, og dermed bidrar til at de har blitt et stort parti, eller de som har satt seg inn i hele politikken deres og faktisk mener det

Gammel 22-11-06, 12:26   #193
Katrin
Superaktiv

Katrin sin avatar

Hvor: Follo
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Skrev jeg alle?

Nei, det gjorde du ikke!!!

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 12:31   #194
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Her er jeg rivende uenig. Jeg er også uenig med KrF i enkeltsaker, men jeg syns de har et på mange måter menneskevennlig grunnsyn. Homofilisaken et (viktig!) unntak. Men hvis jeg skal ta frem fordommene så tror jeg det er flere "gode mennesker" i KrF enn i FrP, for å si det sånn.

Menneskevennlig å diskriminere homofile? Ja, nå har jeg hørt det også ...

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 13:26   #195
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Menneskevennlig å diskriminere homofile? Ja, nå har jeg hørt det også ...

Nei, menneskevennlig BORTSETT fra det med homofile. Nå stemmer jeg ikke på dem, og jeg stemmer blankt før jeg gjør det også. Men for MEG er de ikke LIKE ille som FrP. Og så tror jeg de MENER det godt.

Gammel 22-11-06, 13:56   #196
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Stemmer Frp, er medlem og hvis du bor i min kommune kan du stemme meg inn i kommunestyret (via Frp).
- er ikke ressurssvak
- er pedagogisk leder
- rimelig høy IQ
- ikke narkis.....

oi, kanskje jeg må slutte å stemme Frp

Alle SV'ere er forresten også lærere uten egen mening

Sier ikke at FrP velgere ikke skulle ha høy IQ, det er heller EQ som ofte mangler totalt hos dem.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:08   #197
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, menneskevennlig BORTSETT fra det med homofile. Nå stemmer jeg ikke på dem, og jeg stemmer blankt før jeg gjør det også. Men for MEG er de ikke LIKE ille som FrP. Og så tror jeg de MENER det godt.

Jamen da er det IKKE menneskevennlig. Så en person er snill, bortsett fra når han mishandler kone og unger?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 14:25   #198
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jamen da er det IKKE menneskevennlig. Så en person er snill, bortsett fra når han mishandler kone og unger?

Jupp. Alle mennesker er enten helt snille eller helt onde. Sånn er det.

Gammel 22-11-06, 14:28   #199
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp. Alle mennesker er enten helt snille eller helt onde. Sånn er det.

En person trenger jo ikke være helt ond selv om han slår familien sin. Men å karakterisere ham som "menneskevennlig, bortsett fra i forhold til familien sin" synes jeg likevel blir litt rart. "Særdeles usympatisk, riktignok med enkelte gode trekk når det gjelder arbeidsmoral samt engasjementet sitt for bevaring av våtmarksfaunaen" ville være en bedre beskrivelse, synes jeg.

Gammel 22-11-06, 14:30   #200
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

. "Særdeles usympatisk, riktignok med enkelte gode trekk når det gjelder arbeidsmoral samt engasjementet sitt for bevaring av våtmarksfaunaen" .

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:35.