Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skoringen sitt SKOfus-tilbud

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 09:50   #41
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoringen sitt SKOfus tilbud

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Skobutikken på Tveita senter, den som ligger i første etg.

H-sko

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 09:56   #42
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mye koster et par Superfit da? Sånn ca?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 11:40   #43
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig trenger jeg jo ikke cherrox jeg heller.

Og jeg er litt i Viking GoreTex jeg da. Har hatt de i to år nå, og H har vært knusktørr.

Haugtussa sa dog at hun hadde dårlig erfaring med SKOfus vintersko.

Jeg har kjøpt Superfit joggesko til våren, halv pris på Barnas Hus.
Men vinterskoene har jeg aldri prøvd.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:00   #44
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Må man ikke ha cherroxer altså?

Barnehagen har bortimot krevd at ungene har hatt det ...

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 12:07   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Cherrox Thermo (Viking) - de er lette.
Vanlig cherrox er alt for tunge.

Gammel 03-09-08, 12:13   #46
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Hvor mye koster et par Superfit da? Sånn ca?

Samme som Ecco - ca 700.

Barnehagen har bortimot krevd at ungene har hatt det ...

Barnehagen ymtet fram på om det hos meg også, men jeg sa at Gore-texskoene skulle funke, så da godtok de den altså. Jeg ser for meg at om vi så har hatt cherrox eller sko i stilen der i barnehagen, så har de blitt brukt hele tiden i sørpetrondheim....Det er superfit'ene for dyre til. De skal slites sønder omtrent.

Gammel 03-09-08, 12:52   #47
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Superfit er da ikke så dyre? Vi har betalt 500 pr par til storebror mener jeg å huske? Eller er det kanskje veldig dyrt ifht andre vanntette sko? Han har hatt tre identiske par med forskjellig størrelse hittil .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 13:19   #48
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

[quote=Bauche;1173976]

, men jeg sa at Gore-texskoene skulle funke, så da godtok de den altså. Jeg ser for meg at om vi så har hatt cherrox eller sko i stilen der i barnehagen, så har de blitt brukt hele tiden i sørpetrondheim....Det er superfit'ene for dyre til. De skal slites sønder omtrent.[/quote

Jeg synns ikke gore texs skoene holder i sørpe.
blir kaldt og vått uansett hva man har. enten kommer det inn her eller der. eller over kanten oppe

Er viking sine termo bedre en cherox?
Bedre en viking sine cherox og?
Vi må ha 2 par sko til turbo og med at vi har ofte sørpe vinter og vår så tenke jeg å kjøpe cherox.
I fjor vinter\vår prøvde vi sånn "våtdrakt" støvler men de trekker jo vann som en bomullsdott

Gammel 03-09-08, 17:47   #49
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skoringen sitt SKOfus-tilbud

Viking sine thermo er mye lettere enn cherrox. Kjøpte dem til mini i fjor, da hadde han nettopp lært å gå. I år får han cherrox på tilbud, tenker jeg. Her er det tre som skal ha sko til vinteren, så om to av dem får sko for 900 er det en del penger spart.

Gammel 03-09-08, 18:10   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg har vært og sett litt idag.

Her blir det nok Viking. Hun på butikken sa at det var skoen med best såle. Kraftigst. Og den var ikke så glatt som feks Ecco.
Jeg synes SKOfus sine så dårlige ut. Sålen så iallefall ikke særlig bra ut.

Det som er bra er at de skal ha tilbud på Viking og!
Hannah må ha str 28 () - og Viking kommer med noen på tilbud, nedsatt fra 799 til 499 fra torsdag-lørdag på Skoringen.

Gammel 03-09-08, 18:14   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Disse kommer på tilbud fra Skoringen, både i rød og svart:

Disse har vi hatt i to år... de koster 599..

Gammel 03-09-08, 18:24   #52
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Tror jeg velger å kjøpe vintersko til full pris jeg, for Cherrox brukes ikke. Ikke annet enn Viking Thermo, og jeg regner nok med at det ikke var de som var med i det tilbudet deres.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 18:27   #53
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg tror egentlig Superfit og Ecco er ganske like?

Eller. Som hun sa på butikken. De aller fleste GoreTex sko i den prisklassen er stort sett ok. Men barn har ulik bruk og ulike føtter de og. Så opplevelsene er ganske forskjellige.

Gammel 03-09-08, 18:50   #54
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg synns ikke gore texs skoene holder i sørpe.
blir kaldt og vått uansett hva man har. enten kommer det inn her eller der. eller over kanten oppe

Da har du kjøpt dårlig kvalitet - ellers fått dårlig vare. På butikken sa de at de tok inn superfit-skoene i retur om de ikke holdt mål. Og Trøndelag kan sørpe altså.

Inni er det viktig og ikke ha ullsokker i ren ull, men blandingssokker - ellers blir de lett klamme er min erfaring. (Brukte trysilsokken. Den koster relativt lite på europris)

Gammel 03-09-08, 21:38   #55
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Da har du kjøpt dårlig kvalitet - ellers fått dårlig vare. På butikken sa de at de tok inn superfit-skoene i retur om de ikke holdt mål. Og Trøndelag kan sørpe altså.

Inni er det viktig og ikke ha ullsokker i ren ull, men blandingssokker - ellers blir de lett klamme er min erfaring. (Brukte trysilsokken. Den koster relativt lite på europris)

De skoene har vi ikke her oppe.

Og er nå ikke så mye å velge i. eller joda.
Ecco,viking osvosv
Men turbo har hatt "sære" foter så har ikke vært bare bare.
Nå med at han har støpte innleggsåler så har vi ikke sjangs om å kjøpe sånne sko som er lange og smale i skaftet. Får jo ikke sålene nedi

Turbo bruker skjeldent noe annet en eks trysil\lamote sine sokker om vinteren i sko for han er så varmblodig.Når han kommer inn går han i barfoter eller med tynne bomullsokker
For jeg går i ullester (barfot) inni hele vinteren mens barfot hele sommeren *meg rar jah*

Nei sko er noe jeg blir gal av...finner man noe som er bra så kan du gi deg bang på at man ikke får tak i det mere neste gang
Sånn som nå leter jeg land å strand rundt etter høstsko til begge to.
jeg har ikke lyst å kjøpe et par gore tex viking høst sko til henne for 599 for å kanskje bruke de i 1 mnd. Når hun har ecco skinnsko til 549 fra før som er brukt i 2 mnd...
:fattig student :

Gammel 04-09-08, 01:48   #56
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Men kjære vene, hvor hokus pkous kan det være?
Hvis man kjøper GoreTex tar man vare på kvittering, impregnerer før bruk og KLAGER hvis de lekker. Hva har man garantien for da, om man ikke skal forvente at de holder seg vanntette ETT ÅR?? Og da mener jeg i sørpe og regn og u name it!!
Barn rekker vel aldri å bruke ett skopar i mer enn et år, så da har man jo finansiert nytt skopar ved å klage hvis de lekker. :økonomisk som faan: !
Og får man tilsvarende sko i tilsvarende størrelse kan man velge om man sparer dem til søsken, presang (sært meg sko i presang, jada) eller selger dem. Selg med kvittering og neste bruker kan klage like herlig om de nye skoene lekker, siden HVERT skopar har ett års garanti!

:sparenazi:

Gammel 04-09-08, 08:58   #57
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

H-sko

Det var navnet, ja.
Har kjøpt Superfit der til barna hvert år, koster rundt 700 for vinterstøvler.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:13   #58
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Og jeg er litt i Viking GoreTex jeg da. Har hatt de i to år nå, og H har vært knusktørr.

Her er vi også forelsket i dem. Jeg liker Ecco GoreTex til størstejenta også, men til turbotrollet så er Viking best. Skofus sine vintersko fikk vi i gave et år og de ville jeg aldri kjøpt igjen. (men det kommer sikkert an på alderen på barnet også)

Nei, la barna slippe! Vi har omgått cherrox-naziet ved å kjøpe ordentlige GoreTex-sko til barna og barnehagen (og nå skolen) måtte innrømme at de holdt sørpa like godt ute - og holdt bena varmere. Ulvang eller Trysil-sokk er et must, da.

Gammel 04-09-08, 11:42   #59
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Tilbudet er torsdag, fredag og lørdagn denne uka. Var det 450,- kroner for et par vintersko og et par cherrox? Mener det var det jeg fikk mail om fra Skoringen. Har ikke testet Skofus sine vintersko tidligere, så akkurat det kan jeg ikke si noe om.

Gjelder dette alle størrelser? Sist skoringen hadde sånt tilbud var det bare junior størrelser.. altså fra str 24 og oppover.

Har nettopp kjøpt et par Timberlandsko til poden.. men kanskje jeg skal ta turen innom og sjekke ut dette tilbudet..

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 12:24   #60
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Gjelder dette alle størrelser? Sist skoringen hadde sånt tilbud var det bare junior størrelser.. altså fra str 24 og oppover.

Har nettopp kjøpt et par Timberlandsko til poden.. men kanskje jeg skal ta turen innom og sjekke ut dette tilbudet..

Det var nå ei der og kjøpte sko i str 21, og hun kjøpte 2 par sko til 499.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.