Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Oppbevaring av sko

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 21:27   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av sko

Har du STOR gang kan du jo bruke denne.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:05   #2
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Har du STOR gang kan du jo bruke denne.

Nå vet jeg ikke hvilken skogarderobe dere har, men jeg er mer bekymret for det enn om gangen min er stor nok for denne hylla. Synest jeg ser de utslitte, grå joggeskoene mine stå på utstilling...

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 09:20   #3
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis du har trang plass, har du muligens plass til dette skapet? Jeg har alle skoene til ungene inni her, på hyllene nederst og alle jakkene deres får plass på hengere bortover. Oppå skapet kan du ha en stooor kurv. De har også en smalere type med bare hyller, de er ganske dype, så du ville nok fått plass til en del sko der også, men ikke jakker.

Ellers synes jeg disse kassene er fine, med skyvelokk, oppi her kan man ha paraplyer, sykkelpumper, sykkelhjelmer etc etc. Finnes også i eik, bjørk og mellombrun.

Hvis du har et hjørne som denne kan henge i, så rommer de jo veldig mye, jeg har blant annet penskoene til minstemor i et rom, solbriller i et annet og skjerf, votter og luer. Fås i mange farger.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 10:01   #4
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Hvor fant du den kassen? Er det også IKEA?
Vi ønsker oss en slik til å ha skoene i gangen. Har også verdens minste gang, å her må man tenke praktisk. Greit med noe man kan sitte på når man tar på skoene, så slipper alle å sloss om plass i trappa.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 11:28   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Hvor fant du den kassen? Er det også IKEA?
Vi ønsker oss en slik til å ha skoene i gangen. Har også verdens minste gang, å her må man tenke praktisk. Greit med noe man kan sitte på når man tar på skoene, så slipper alle å sloss om plass i trappa.

Den kassa er i serien MALM på IKEA. Veldig smart kasse. Jeg lurer på å ha en sånn i gangen når vi pusser opp, for den er grei å sitte på også i tillegg til oppbevaring under.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 11:34   #6
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så det er mulig å sitte på den? Du ødelegger ikke skyvemekanismen da?

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 12:03   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

Så det er mulig å sitte på den? Du ødelegger ikke skyvemekanismen da?

Neida, det går fint å sitte på den. Vi kjøpte den i helgen, en til gangen og en til stua.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 00:07   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har et lite rom i gangen med dør inn i. I det lille rommet har vi satt opp 2 Ivarhyller som vi bruker til å sette skoene i. De vi bruker til daglig står på en vanlig skobenk eller hva jeg skal kalle det i gangen.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:35.