|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Oppbevaring av sko
Nå vet jeg ikke hvilken skogarderobe dere har, men jeg er mer bekymret for det enn om gangen min er stor nok for denne hylla. Synest jeg ser de utslitte, grå joggeskoene mine stå på utstilling... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av skoHvis du har trang plass, har du muligens plass til dette skapet? Jeg har alle skoene til ungene inni her, på hyllene nederst og alle jakkene deres får plass på hengere bortover. Oppå skapet kan du ha en stooor kurv. De har også en smalere type med bare hyller, de er ganske dype, så du ville nok fått plass til en del sko der også, men ikke jakker.
![]() |
#4 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Oppbevaring av skoHvor fant du den kassen? Er det også IKEA?
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Den kassa er i serien MALM på IKEA. Veldig smart kasse. Jeg lurer på å ha en sånn i gangen når vi pusser opp, for den er grei å sitte på også i tillegg til oppbevaring under. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Neida, det går fint å sitte på den. Vi kjøpte den i helgen, en til gangen og en til stua.
![]() |
#8 |
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Oppbevaring av skoVi har et lite rom i gangen med dør inn i. I det lille rommet har vi satt opp 2 Ivarhyller som vi bruker til å sette skoene i. De vi bruker til daglig står på en vanlig skobenk eller hva jeg skal kalle det i gangen.
![]() |
|
|