Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tele2 og elendig kundeservice?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-08, 20:48   #21
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tele2 og elendig kundeservice?

Se PM.

Hva de gjør med døve vet jeg ærlig talt ikke.

Gammel 04-09-08, 08:07   #22
vegardshei
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2008
vegardshei har et hav av muligheter foran seg
Standard

Her kunne de på kunderservice for mobil vært endel smidigere i måten de håndterte forespørselen på ja.

Regner med at problemet er løst

vegardshei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 08:36   #23
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg hører flere skryte av Netcom så jeg tror jeg skal skifte over til dem.

Jeg sparer 200-300 kr hver mnd på at jeg byttet fra Netcom til Tele2
Kundeservice har jeg ikke vært borti enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 10:41   #24
vegardshei
Nybegynner

Standard

Vel, det tekniske uansett pleier å virke godt uansett hvor.

Det er jo først når du opplever problemer, det være seg fakturering eller andre ting, at du for en følelse av hvordan selskapet er.
Det skal jo sies at man kan være uheldig og treffer noen som du ikke burde ha truffet på akkurat den dagen men som ikke gjenspeiler selskapet riktig. ......eller.no =)

Gammel 04-09-08, 11:31   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er ikke den som gir opp et firma med en gang jeg treffer på feil person, som du sier så kan den personen ha en dårlig dag eller være en negativ person blant 10 positive (selv om jeg synes man ikke har noe i kundeserice-yrker å gjøre når man er slik). Men jeg har hatt Tele2 ganske lenge nå og har hatt MANGE ubehagelige opplevelser, spesielt med sure kundeveiledere (og hvorfor får jeg alltid svensker i andre enden? Jeg fatter jo ingenting ), og dette med at min mann ikke kan få ut NOE info om sin egen kone gjør at jeg ikke orker å ha Tele2 særlig mye lenger. Jeg haater telefoner og synes det er så greit når mannen kan ta seg av sånt (jeg gjør det selvsagt om jeg må), og når det går alle andre steder enn hos Tele2, så bytter jeg jo selvsagt abonnement.
Men prisen er det jo ikke så mye å si på.

Gammel 05-09-08, 08:10   #26
vegardshei
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg er ikke den som gir opp et firma med en gang jeg treffer på feil person, som du sier så kan den personen ha en dårlig dag eller være en negativ person blant 10 positive (selv om jeg synes man ikke har noe i kundeserice-yrker å gjøre når man er slik). Men jeg har hatt Tele2 ganske lenge nå og har hatt MANGE ubehagelige opplevelser, spesielt med sure kundeveiledere (og hvorfor får jeg alltid svensker i andre enden? Jeg fatter jo ingenting ), og dette med at min mann ikke kan få ut NOE info om sin egen kone gjør at jeg ikke orker å ha Tele2 særlig mye lenger. Jeg haater telefoner og synes det er så greit når mannen kan ta seg av sånt (jeg gjør det selvsagt om jeg må), og når det går alle andre steder enn hos Tele2, så bytter jeg jo selvsagt abonnement.
Men prisen er det jo ikke så mye å si på.

Enig, enig.

Service skal egentlig være noe utover det kunden forventer.
All natttrafikk for Tele2 Norge vedrørende mobil havner hos Tele2 Sverige, derav svensker
Forøvrig har Tele2 sitt kundesenter veldig nærme svenskegrensen på norsk side, og har noen svensker i staben, i tillegg til mange andre nasjonaliteter.

Helt ærlig synes jeg kundeservice begynner å ta litt over hva salgsbransjen har slitt litt med. Høflighet og empati. Det er en lavtlønnet gruppe, og endel uerfarne havner derfor her. Og det gjelder Tele2 som mange andre som f.eks forsikring....
*tenke tilbake på sine egne erfaringer* Grøsser ved tanken.

Bortsett fra porteringstiden, er det veldig fint og lettvint å skifte operatør, og er man ikke fornøyd så bytter man enten på nett eller hos en eller annen forhandler. Shopping er flott!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.