|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
Sv: Smale bukser til guttLindex har smale modeller |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Smale bukser til guttH&M har noen virkelig smale modeller. Nå er podens i vaskemaskinen, så jeg kan ikke fortelle deg nøyaktig hva den heter, men det var med sånn lommebok med lenke på.
|
|
|
#24 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Smale bukser til guttKjøpte et par utrolig kule og smale fra Krista Lyngaard til minsten.
Angelique Sist redigert av Angelique : 05-09-08 kl 23:10. Årsak: Tastetastaturfeil |
|
|
|
|
|
#25 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smale bukser til guttVi har en tynn gutt på fire år, og de beste buksene vi har funnet til ham, er fra Polarn & Pyret. Vi har de smale modellene til Lindex og H&M også, men P&P er desidert best.
|
|
|
#28 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smale bukser til guttJeg har en smal gutt, 104 cm og 15 kg og han må alltid ha bukser med regulerbar strikk, selv fra Lindex som er en av favorittene. Han har også noen bukser fra Kappahl av merket Kaxs, med snor i midjen som sitter flott.
|
|
|
#29 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Smale bukser til gutt
Er han flink til å hjelpe til hjemme? For da kan jeg godt kjøpe ham. Kunne vært kjekt med en storebror til snuppene mine
|
|
|
#32 |
|
awesom
|
Sv: Smale bukser til gutt
Den er kun smal i beina, min lille tjukkas fikk en sånn bukse i pakke i dag. Jeg trodde aldri verden den skulle passe, men den var vid i livet og faktiskt såpass at jeg måtte stramme strikken inn på den.
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Smale bukser til guttVi har et par Levis til storebror som er veldig smale. De er så smale, at han som er normalt slank synes den er for trang i livet. |
|
|
|
#34 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Smale bukser til guttPå Lindex finner jeg bukser som passer til min slanke gutt. |
|
|
|
![]() |
|
|