Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-06, 11:58   #261
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Fordi livet er urettferdig!

Huff ja, tror ikke det finnes støvletter til mine ankler. Tør ikke si målet engang. Men de var breie når jeg var tynn også.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 17:29   #262
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Og disse var lekre. Hva kostet de? Sikkert kjempe dyre.

De kostet ca 1300 kr. Ikke så ille

Gammel 22-11-06, 18:09   #263
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

De kostet ca 1300 kr. Ikke så ille

Nei det var ikke så ille. Hvor har du kjøpt de og er de vide i skaften?

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 18:58   #264
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Disse kjøpte jeg som høygravid:

Det hvite er ikke så skrikende hvitt som på bildet da...

Gammel 22-11-06, 19:09   #265
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

De sjøgrønne var KANON!!! Hvor er de kjøpt?

Jeg kjøpte dem på Design Forum i Prinsens gate i Oslo; de kostet 1600. Det eneste andre stedet jeg har sett dette merket, er på Norway Designs (men der hadde de andre modeller). Nå bor jeg ikke hjemme for tida og har ikke støvlettene for hånden (eller var det foten), og navnet på merket har jeg dessverre glemt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 19:10   #266
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Hva blir dette i norske?

£130

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-06, 21:04   #267
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Nei det var ikke så ille. Hvor har du kjøpt de og er de vide i skaften?

De er kjøpt på Ramona Skosalon på Grunerløkka. Vide? Hehe... jeg strevde litt de første gangene jeg brukte de, men nå passer de. Ellers kunne de blokkes ut gratis på skobutikken.

Gammel 22-11-06, 22:01   #268
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shakira, her.

Hva blir dette i norske?

£130

Er ikke helt oppdatert på kursen nå, men ca 1500,.

Gammel 22-11-06, 22:03   #269
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg kjøpte dem på Design Forum i Prinsens gate i Oslo; de kostet 1600. Det eneste andre stedet jeg har sett dette merket, er på Norway Designs (men der hadde de andre modeller). Nå bor jeg ikke hjemme for tida og har ikke støvlettene for hånden (eller var det foten), og navnet på merket har jeg dessverre glemt.

Takker!
Da vet jeg hvor jeg skal på "sko-mysing" på neste husmortur!

Gammel 26-11-06, 18:12   #270
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av tiddelibom, her.

Dette er mine nyeste. Helt fabelaktige å gå med, og kule, synes jeg. Fra Danske andefødder

Sjekket nettsidene deres og jeg vet at jeg skal ha nye sko! De hadde jo så masse bra i "ankelsko" også.

Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 21:11   #271
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ikke mine, men storesøster sine. Kult med makne til mamma, da...

Sånne skal vesla mi ha også, når føttene bare blir litt større(bruker bare str 25 enda)

Herregud, tok meg i å studere noen damer inne på Gizmo her en dag og lurte på hvem fra NM/Foreldreportalen dette kunne være

Sist redigert av morgana : 02-12-06 kl 10:44. Årsak: endret feil...
morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 07:12   #272
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Sånne skal vesla mi ha også, når føttene bare blir litt større(bruker bare str 35 enda)

De finnes i barnestørrelse også.

Gammel 02-12-06, 10:12   #273
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Storesøsters er str 28, de... Hun elsker dem, ikke minst at de er så høye at hun kan surre rundt i de aller dypeste søledammene.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-06, 10:44   #274
morgana
På vent....

morgana sin avatar

morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Skrev feil, skulle vært str 25 Har de de så små også?

Gammel 02-12-06, 11:19   #275
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Skrev feil, skulle vært str 25 Har de de så små også?

Åh, da så! Nei, tror de begynner på 28 faktisk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-12-06, 21:28   #276
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh, da så! Nei, tror de begynner på 28 faktisk.

Da blir det på henne til neste år da, tenker jeg De har søte Hunter støvler i små str også Fant noen på Country Chic.

Gammel 21-12-06, 15:00   #277
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

(syns de ser litt sånn hoochy-mama ut da men...)men de krølla seg litt rundt ankelen. Men tror nok det trengs endel øvelse for å kunne gå på sko med hæl.. bruker det jo aldri ellers.

Hoochy-mama! Jeg kjøpte de i høst, og de er utrolig gode å gå i. Og siden det er snøring forrand, OG glidelås i siden passer de til alle legger. Til og med med bukse nedi.

Kanskje jeg også skulle legge ut bilder av støvlettparken min. Blir vel endel bilder men....

Utrolig mange flotte støvletter på disse sidene synes jeg.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 19:59   #278
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

På tide å dra fram denne igjen!

Gammel 08-09-07, 00:18   #279
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Disse har jeg fra bianco, fantastisk å gå i!
LONG NEW YORKER heter de, koster 1500 kr.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 00:47   #280
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

De var fine, Anne M!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.