|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♡
|
Ecco goretex, bør de impregneres?Lillesøster har fått Ecco goretex og jeg lurer på om de bør impregneres?
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ecco goretex, bør de impregneres?Jeg sverger til disse og har kjøpt dem til størstebarna de tre siste vinterne. De burde absolutt impregneres. De holder seg bedre og er mer robuste i f.eks sørpe. De holder vannet ute uten impregnering også, men de mister litt formen. Jeg synes vel egentlig de er litt varme til høstsko, men det kommer selvsagt an på temperatur, hvor varm hun er og hva slags sokker man bruker i. Gratulerer med fantastiske sko!
|
|
|
#4 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ecco goretex, bør de impregneres?Da jeg kjøpte Ecco Goretex, så sa jenta/damen i skobutikken at de måtte impregneres 1 gang i uka når de bruktes i barnehagen
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Ecco goretex, bør de impregneres?
Fredags eller søndagskveld-rutine? Jeg har lørdagformiddagsrutine med orkidéen min i vasken.
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ecco goretex, bør de impregneres?Alle nye sko bør imprignerer før bruk. om de kan det.
Sist redigert av Honda : 08-09-08 kl 14:23. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Stabilt ustabil...
|
Da koster det jo til slutt mer med impregnering enn å kjøpe nye sko en gang eller to i løpet av sesongen da?? De er litt slue noen ganger i butikken, synes jeg..
|
|
|
#8 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det var dette med rutine...
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ecco goretex, bør de impregneres?Vi bruker Ecco Goretex vintersko som høstsko. Med vanlig bomullsokk har de ikke vært for varme. Jeg foretrekker goretexsko fremfor tunge, klamme støvler, som sitter dårlig på foten...
|
|
|
|
#10 |
|
♡
|
Bruker dere de allerede? Da skal jammen vi begynne og.
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Foreløpig har vi veldig fint vær her, men de er brukt to ganger, ja. Da høljregnet det, mildt sagt! I fjor sommer ble Ecco vinterskoene brukt flere ganger. Da var det grusomt vær mesteparten av sommeren, og som sagt; heller lette, pustende goretexsko, enn støvler. Ingen i vår familie har gummistøvler, vi er mye ute, og vi bor på vestlandet...
|
|
|
|
#12 |
|
Stabilt ustabil...
|
|
![]() |
|