|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Papirbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinKan noen være så snill å fortelle meg at alle de attenhundreogførtimillioner gelekulene som nå befinner seg i alle krinkler og kroker av vaskemaskinen går vekk? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pairbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinHehe har gjort det samme. Vasket alt en gang til, og stappet det i tørketrommelen, det ble ganske bra.
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Pairbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinVi har tørketrommel ja. Nå har jeg satt maskinen på vask uten klær i for å få vekk gelekulene jeg ikke fikk vekk for hånd. Noen av klærne så greie ut, men de fleste er innsauset med gelekuler og papir. Dette er virkelig utgjort. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Pairbleier kan ikke vaskes i vaskemaskin
|
|
|
#9 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
|
|
|
|
#13 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pairbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinVet om noen som greide å putte en papirbleie i tørketrommelen (var tulla inn i en håndduk). Det var den en måneders gamle tørketrommelens siste tur, for å si det sånn... Men som sagt, det var en tørketrommel. Håper du får fiksa vaskemaskina.
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Pairbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinJa jeg er litt redd for å putte klær med for mye dritt inni tørketrommelen. Den er nyere enn vaskemaskinen for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Pairbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinÆsj, så utgjort...
|
|
|
#16 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal se det ordner seg for vaskemaskinen.
|
|
|
#17 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Pairbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinSom jeg skrev: jeg har gjort det samme. Rensket klærne for det jeg kunne og puttet det i trommelen. Det gikk så fint som bare det. Det ble mye i lo-filteret, da... Kanskje evt. en idé å kjøre korte økter og tømme det ofte?
|
|
|
#20 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Papirbleier kan ikke vaskes i vaskemaskinEtter tre runder i vaskemaskinen med såpe, en skylling uten og en runde i tørketrommelen er 99,9% av all gøsj borte fra klærne. |
|
|
|
![]() |
|
|