|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Pauset
|
![]() Sv: Alternativ jul
Jeg syntes jula uten barn er lang og tidvis dørgende kjedelig med altfor mange helligdager, så jeg tenker at litt sysselsetting ikke er å forakte. :ego: |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Pauset
|
Men om man ikke har tid og ikke har penger..?? Jeg er en småhemma fulltidsstudent og alenemamma ellers. Er det så uedelt når jeg ikke kan bidra da altså? Er det ikke bra å ville delta på litt heller enn ingenting? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guardian of the galaxy
|
Men jeg skjønner ikke helt hva du mener.
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
Men ja, alle burde selvsagt engasjere seg mer i alle ting.
![]() |
#36 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Alternativ julJeg har prøvd, og jeg vet at man ikke alltid klarer selv om man vil. Jeg endte opp med å jobbe frivillige nattevakter i tillegg til full jobb, fordi jeg hadde et sterkt ønske om å bidra. Det gikk ikke i lengden, og særlig ikke da jeg fikk barn. Må nok si meg enig i datapunktet til aC ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Alternativ julTrenger man å jobbe frivillige nattevakter eller 24/7, 24 timer i døgnet, 7 dager i uka? Trenger man å gi enorme summer for å bidra? Nei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
Tja, men nå snakker du jo om opplagte ting. At man derimot har et ønske om å gjøre noe med litt mer substans, noe som krever litt mer av en selv når man endelig har tid, det er ikke nødvendigvis uekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|