Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan husker du handlenett!?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 09:47   #21
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan husker du handlenett!?

Henger det i gangen, så ser jeg det på vei ut. Det er verre med å huske fryseposen som jeg gikk til innkjøp av i sommer

Gammel 09-09-08, 09:48   #22
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Ok - takk for alle tips, og jeg oppsummerer de som blir maktpåliggende for meg å etterstrebe:

- flere enn to nett på flere forskjellige steder - i huset og bilen og veska
- knagg ved siden av døra var ikke dumt
- jobbe med vanen og tankegangen...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 09:48   #23
Annie
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
Annie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi bruker også maisposer til søppel. Synes det funker fint. Selv om de er mindre, og det betyr at vi må ta søppelet ut oftere. Merker godt at det er mindre søppel etter at plastsorteringen begynte...

Annie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 13:23   #24
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg bruker ikke veske når jeg skal bruke handlenett. Jeg setter lommebok og handleliste ned i den. Et annet tips er å ha handlenettet på kjøkkenet. Det er der jeg står og skriver handlelister, så da hjelper det meg med å huske handlenettet.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 13:26   #25
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Vi bruker maisposer til søppel.

Hvor får man kjøpt slike?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 13:27   #26
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan husker du handlenett!?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvor får man kjøpt slike?

Vi kjøper på Helios, men de vi bruker har de også på Clas Ohlson.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 16:20   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det har de da på vanlige butikker og? Her iallefall. De vi har brukt til matsøppel.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-08, 21:41   #28
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvordan husker du handlenett!?

Aner ikke, de har ikke på vår Meny, vi er uansett på Helios hver uke så det er ikke noe problem for oss.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:36.