|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan husker du handlenett!?Henger det i gangen, så ser jeg det på vei ut. Det er verre med å huske fryseposen som jeg gikk til innkjøp av i sommer
![]() |
#22 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan husker du handlenett!?Ok - takk for alle tips, og jeg oppsummerer de som blir maktpåliggende for meg å etterstrebe:
![]() |
![]() |
#23 |
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
![]() Sv: Hvordan husker du handlenett!?Vi bruker også maisposer til søppel. Synes det funker fint. Selv om de er mindre, og det betyr at vi må ta søppelet ut oftere. Merker godt at det er mindre søppel etter at plastsorteringen begynte... |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan husker du handlenett!?Jeg bruker ikke veske når jeg skal bruke handlenett. Jeg setter lommebok og handleliste ned i den. Et annet tips er å ha handlenettet på kjøkkenet. Det er der jeg står og skriver handlelister, så da hjelper det meg med å huske handlenettet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan husker du handlenett!?
Vi kjøper på Helios, men de vi bruker har de også på Clas Ohlson.
![]() |
#28 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvordan husker du handlenett!?Aner ikke, de har ikke på vår Meny, vi er uansett på Helios hver uke så det er ikke noe problem for oss.
![]() |
|
|