|
|
#1 |
|
Princess Skids and Scars
|
Å starte et forumJeg er i en vennegjeng på ca 20stk som er spredd over hele verden for tiden. Jeg tenkte at et lite forum hadde vært ypperlig for oss, finnes det noen små gratis versjoner? Og er det vanskelig å drive? :IT-novise: |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Å starte et forumDet finnes noen gratisversjoner, men de er litt halvknotete. Og det blir ikke så bra som et vbulletin-forum, som FP er laget på/i.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Å starte et forumDere kan lage et mail-/webforum på Yahoo Groups, det er veldig enkelt både å starte og bruke, og man kan legge bilder og slikt der, i tillegg til at gruppemailen lagres der. Hvis det er en liten gruppe der alle kjenner hverandre, er vel det like greit som et "diskusjonsforum" av typen FP?
|
|
|
#4 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Å starte et forum
Det behøver ikke nødvendigvis være så bra. Det skal bare være til litt småprating oss imellom. Linker? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
I og med at dere er så få tror jeg heller jeg ville ha satset på en e-post liste, msn space, lukket facebook gruppe eller lignende.
|
|
|
#6 |
|
Princess Skids and Scars
|
Jo det har du rett i. Men hvordan er oppsettet? Vi har jo en facebook-gruppe, men det er så slitsomt når det blir en eneste lang diskusjon. Jeg kunne godt tenkte meg å kunne dele opp i flere "tråder" |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å starte et forumBarselgruppen min har laget et gratisforum her: http://www.egetforum.se/
|
|
|
#11 |
|
Trøtt
|
Sv: Å starte et forumBarselgruppen min har et gratisforum her: www.diskusjonsforum.no.
|
![]() |
|
|