|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hjelp? Noen som barna skrevet inn i foreldrenes pass?Gamle pass var jo gyldige i 12 år mange av dem også, så det er nok noen som sitter på gamle pass enda, av den virkelig eldre typen
![]() |
#22 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp? Noen som har barna skrevet inn i foreldrenes pass?
Eller ta det med når du går for å skaffe pass.
![]() |
#23 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp? Noen som barna skrevet inn i foreldrenes pass?
Hm... Jeg husker at jeg fikk nytt pass i 1992, og dette gikk i alle fall ut etter 10 år.
![]() |
![]() |
#24 |
intro
|
Ja, det er jo en god løsning for dem som evner å planlegge og sette seg inn i kravene på forhånd.
Sist redigert av Bluen : 10-09-08 kl 12:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hjelp? Noen som har barna skrevet inn i foreldrenes pass?Jeg fikk pass i 1999, og det går ut neste år.
![]() |
![]() |
#26 |
Audacious
|
![]() Sv: Hjelp? Noen som barna skrevet inn i foreldrenes pass?
Det var krav om eget pass i 2001, da vi reiste til India. Passbildet av 8 mnd gammel baby ser ikke spesielt lurt ut!
![]() |
#27 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er eget felt til å bekrefte på nederst på pass-søknadsskjemaet, så det er ikke nødvendig med bekreftelse på eget papir i tillegg, bare kopi av legitimasjon. Det holdt i hvert fall da jeg fikk pass til ungene i fjor sommer.
![]() |
#28 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp? Noen som har barna skrevet inn i foreldrenes pass?Passet mitt er utskrevet i desember 1998, så det er ganske gammelt ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp? Noen som har barna skrevet inn i foreldrenes pass?Det er godt det ordne seg! God tur skal dere ihvertfall ha!
![]() |
#30 |
Textrovert
|
Da må du jo uansett ha nytt pass selv snart, og da ville du ikke lenger ha kunnet hatt barna skrevet inn i passet. Så like greit at de får egne pass med en gang.
![]() |
#31 |
Unik
|
![]() Sv: Hjelp? Noen som har barna skrevet inn i foreldrenes pass?Berre pass på at du sjølv ikkje blir stoppa på din tur no då. Enkelte land krever at passet ditt er gyldig i 3 månader etter at du er kommen heim. Der er vel ditt pass litt i grenseland.
![]() |
#32 |
Off the map.
|
![]() Sv: Hjelp? Noen som har barna skrevet inn i foreldrenes pass?Jeg har ikke alltid hatt pass til barna når vi reiser, hatt med fødselsattesten.
![]() |
|
|