Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ullklær under vinterdressen til en på 5

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-08, 19:44   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Ullklær under vinterdressen til en på 5

Jeg leter etter ullklær til å ha under vinterdressen til 5 åringen min. Før har vi brukt ulldressen til Trolldressen, men den er for liten i år. Hadde egentlig tenkt på ullfleecen til Troll, men den går bare til str. 110 - han må ha 122. Noen som har noe å anbefale?

Gammel 10-09-08, 19:50   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullklær under vinterdressen til en på 5.

krokofanten.no
De har heldresser opp til 130

Tro om krinkelulla til Janus hadde vært noe også?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 19:56   #3
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Er de varme nok? Vi har hatt Regnbueull og det synes jeg er for tynt.

Gammel 10-09-08, 19:59   #4
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarn har!

Gammel 10-09-08, 20:01   #5
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Iris ullfrotte genser/polotrøye og bukse. Litt tjukt og heilt supert.
Finnes og i heildress men til så store syns me det er kjekkast med to delt. Våre har brukt det fra dei var liten. Største og mellomste fikk nytt sett no.

Kan kjøpes på krabaten.no. Gå på ull barn under produkt/bestill. Nederst der er Iris ullfrotte tinga.
Eller på sparkjop.no. I fjor me kjøpte der så usikker om dei har no.

Gammel 10-09-08, 20:22   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ullklær under vinterdressen til en på 5.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nøstebarn har!

Vi bruker ribbebukser og ribbegensere, og ullfrottedress derfra. De har ullfleecedresser/bukser/gensere og.
De nye høstfargene er nydelige.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:25   #7
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Krinkelulla til Janus er tykkere enn regnbueulla. "Krinklingen" gjør også at det dannes små luftlommer som gjør at den holder bedre på varmen.

Gammel 10-09-08, 20:35   #8
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Ullklær under vinterdressen til en på 5.

Ullfleecen til Nøstebarn synes jeg det går så fort hull på for de litt mer aktive og eldre barna. Men de ribbestrikka klærne er kanskje varme nok?

Gammel 10-09-08, 20:36   #9
Left
Passiv

Standard

Har ikke Reflex en hel ulldress ala Troll da tro?

Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:47   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Ullklær under vinterdressen til en på 5.

Opprinnelig lagt inn av MissS, her.

Men de ribbestrikka klærne er kanskje varme nok?

Jaja, det er de. Vi bruker mest de ribbestrikkede fordi jeg liker bedre bukse og genser enn heldress.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 20:50   #11
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Ullklær under vinterdressen til en på 5.

Da tror jeg jeg skal ta en titt der. Når jeg tenker meg om så har min bestemor strikket ullbukser så jeg trenger kanskje bare et par gensre.

Takk for tips!

Gammel 10-09-08, 20:54   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullklær under vinterdressen til en på 5

http://www.ostre-toten.kommune.no/ew...1:5598:1:::0:0

Der kan man bestille strikkede ullklær. Jeg har ikke bestilt selv enda, men er blitt tipset av en venninne som har bestilt flere ganger.

Gammel 10-09-08, 21:09   #13
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Der kan man bestille strikkede ullklær. Jeg har ikke bestilt selv enda, men er blitt tipset av en venninne som har bestilt flere ganger.

Vet du hva prisen er på disse klærne?

Gammel 10-09-08, 21:19   #14
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her har du prisliste

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-08, 22:49   #15
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Dei buksene såg jo kjempeålreit ut.

Gammel 11-09-08, 01:50   #16
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Janus har heldress.

Og kan samtidig tipse om 30 % på Prinse-/prinsesseull fra Janus på Bogerud.
Kun utgående farger ( rosa og lyseblå)

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-08, 19:39   #17
Sansa

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Janus har heldress.

Og kan samtidig tipse om 30 % på Prinse-/prinsesseull fra Janus på Bogerud.
Kun utgående farger ( rosa og lyseblå)

Prinseull vil jeg ikke anbefale til en på 5 år. Kjøpte nettopp til min snart 4-åring, og det var hull på knærne etter et par dager.

Gammel 11-09-08, 19:56   #18
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Pinki eller?

Jeg har disse de er supre! Men ganske tynne iforhold til nøstebarns ribbestrikk.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 00:32   #19
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Disana har kjempefine ullribb-bukser á la Nøstebarn. Bare at de er ensfargede. Sidana har også fine ullgensere. De fås blant annet på www. lillelavendel.no , www.ullbarn.no (i str. 110/116) og flere nettsider som jeg ikke fant igjen i farten.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-08, 00:40   #20
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sansa, her.

Prinseull vil jeg ikke anbefale til en på 5 år. Kjøpte nettopp til min snart 4-åring, og det var hull på knærne etter et par dager.

Min seksåring brukte Regnbue og Prinseull i hele fjor vinter under dressen. Han gikk i friluftsavdeling og måtte ha varme klær under. Alle settene er like fine etter en hel sesongs bruk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:30.