|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Ingenting egentlig. Men jeg bruker den mange ganger om dagen. Mest fordi jeg har verdens treigeste komfyr, der det å feks koke opp spaghettivann tar nærmest hele dagen.
|
|
|
|
#23 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Men da ødelegger jeg jo grunnlaget for å gå til anskaffelse av kul vannkoker... når den er i hus, DA må man jo selvsagt ha fokus på komfyren!
|
|
|
|
#24 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Jeg har Alessi sin og er kjempefornøyd! Min har blå detaljer og mørkerød fugl på tuten. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
♡
|
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?
selvfølgelig!
|
|
|
#26 |
|
Viser tenner
|
Trenger og trenger ... Vi har begge deler, og jeg synes fremdeles vannkokeren er kjappere om jeg bare skal ha en kopp te eller to!
|
|
|
#27 |
|
Ikke fra NM
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: arendal
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Hadde en kul vannkoker som lignet litt på en delfin sånn desingmessig. Finner ikke bilde. Når den gikk i stykker gikk jeg over til å bruke lav glassmugge i microen i stedet. Greit å slippe så mange ting på kjøkkenbenken.
|
|
|
|
#29 |
|
Fortynnet
|
Ikke jeg heller, men vi har på jobben, så jeg vet at jeg ikke går glipp av noe. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Javel
|
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Vi har både induksjonstopp og vannkoker. Vannkokeren brukes ofte den, både til tevann, nescafe poser, babygrøt osv. Gidder ikke rote frem gryter og sette på komfyren, når det bare er å trykke på knappen på vannkokeren.
|
|
|
|
#32 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Jeg har en Siemens by F.A Porsche-vannkoker og den har vært utrolig god! Har hatt den i 6-7 år, tror jeg. Den er brukt sikkert minst 6-7 ganger til dagen! Men nå har den begynt å lekke :frown: Derfor er dette en fin tråd for meg også... |
|
|
|
|
|
#33 |
|
er her
|
Den var lekker, en sånn skal jeg ønske oss til jul
|
|
|
|
#34 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Syns den her var tøff live. Med brødrister i samme stil, og kaffetrakter mener jeg de hadde. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vil ha en KUL vannkoker - forslag?Ja, litt sånn damp-aktig. Med en undertone av vann. Spennende. Og det gav mersmak (eller merlukt?).
|
|
|
|
#40 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Denne har jeg lyst på!