Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Velkommen til FPForum

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-06, 14:54   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Velkommen til FPForum

Hva det blir og om det blir får vi ser på... Blir dere med?

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-06, 15:06   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, også visste jeg ikke at det var et annet forum der ute, jeg trodde det var Yahoogruppen som var det andre forumet, men jeg får visst ikke til å poste akkurat det. Skjønner ikke hva jeg gjør galt, for jeg trykker jo "reply". Men nå har jeg hvertfall fått sagt det her...

Gammel 14-09-06, 00:13   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har lagt inn meldinger der, men det tar litt tid før de kommer frem.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-06, 00:14   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Ja, jeg oppdaget det etter en stund.

Gammel 23-11-06, 01:04   #5
to hen
***al-logisk

to hen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
to hen er litt kulto hen er litt kul
Standard

Sv: Velkommen til FPForum

Et lite dykk i FPF-arkivet. Driver revival av eldgamle tråder. Her er en av de første.

Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain.
to hen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 11:03   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av to hen, her.

Et lite dykk i FPF-arkivet. Driver revival av eldgamle tråder. Her er en av de første.

Faktisk det aller første innlegget og tråden. Og jammen meg har det skjedd mye siden den gang.

Gammel 23-11-06, 11:25   #7
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Ja, det er imponerende å se hva dere (og vi) har fått til på to måneder.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-06, 04:42   #8
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Det er helt utrolig hvordan dette forumet har eksplodert på så kort tid. For ikke å snakke om hvor bra det har blitt! Elsker takhøyden her og alle de interessante trådene. Glemmer jo helt å starte tråder selv, for jeg rekker ikke over alt jeg har lyst til å lese og svare på.

Gammel 01-12-06, 11:42   #9
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg trives kjempegodt :kidoki:

Har bare alt for få timer i døgnet til å være her så mye som jeg vil....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:13.