|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Ja, også visste jeg ikke at det var et annet forum der ute, jeg trodde det var Yahoogruppen som var det andre forumet, men jeg får visst ikke til å poste akkurat det. Skjønner ikke hva jeg gjør galt, for jeg trykker jo "reply". Men nå har jeg hvertfall fått sagt det her... |
|
|
|
|
|
#5 |
|
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Sv: Velkommen til FPForumEt lite dykk i FPF-arkivet. Driver revival av eldgamle tråder. Her er en av de første.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til FPForumJa, det er imponerende å se hva dere (og vi) har fått til på to måneder. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Quiet, please
|
Sv: Velkommen til FPForumDet er helt utrolig hvordan dette forumet har eksplodert på så kort tid. For ikke å snakke om hvor bra det har blitt! Elsker takhøyden her og alle de interessante trådene. Glemmer jo helt å starte tråder selv, for jeg rekker ikke over alt jeg har lyst til å lese og svare på.
|
|
|
#9 |
|
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Velkommen til FPForumJeg trives kjempegodt :kidoki:
|
|