Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Ny tråd: Hva leser du nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-08, 20:54   #101
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Ny tråd: Hva leser du nå?

Jeg har nettopp begynt på "Beatles" på nytt igjen.
Den var en fantastisk leseopplevelse da jeg var fjortis, og det er den visst enda.

Gammel 09-09-08, 23:35   #102
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg holder på med Hodejegerne av Jo Nesbø.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 12-09-08, 13:56   #103
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Da har jeg forlatt Perez på Shetland, og drar videre til De gales øy.

Turte er ikke aktiv  
Gammel 12-09-08, 14:08   #104
Flo
Aktiv

Flo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Flo er litt kul
Standard

"Familien Lament" av George Hagen. Veldig fin, snart ferdiglest. "Saman er ein mindre aleine" har jeg begynt på, men bare lest litt. Får ta den etterpå. Kjekt å finne anbefalinger i denne tråden, har ikke lest så mye i det siste, og da er det godt med litt inspirasjon for å komme i gang igjen! (Men sliter litt med at jeg blir fullstendig hekta når jeg liker en bok, kan sitte opp til kl tre om natten bare for å få lest ferdig en spennende eller medrivende historie... Litt derfor jeg holder meg helt unna bøker i perioder)

Flo er ikke aktiv  
Gammel 12-09-08, 21:28   #105
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turte, her.

Fortell meg hva du synes om de Gales øy når du har lest litt.
Jeg har vel lest ca 100 sider før jeg la den bort. blir den bedre etterhvert kan jegjo lese den ferdig.

:venter spent:

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 12-09-08, 22:12   #106
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turte, her.

Åh!

Det er en av mine desidert beste krimleseopplevelser.

Gammel 12-09-08, 22:18   #107
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg er midt inne i Den mørke materien nå. Holder på med Den skarpeste kniven. Fantasy passer meg godt, og får gode gamle Narniavibber av dette, bare litt motsatt.

Får ikke lest så mye nå, men leser på buss til jobb, og mens jeg går fra busstoppen og opp til skolen. -Finnes det andre vandrende lesere her?

Sist redigert av Kaija : 16-09-08 kl 00:28.
Kaija er ikke aktiv  
Gammel 12-09-08, 22:27   #108
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg hører kun på bøker for tiden.
Akkurat nå hører jeg på "Den som elsker noe annet", av Karin Fossum.

Gammel 15-09-08, 19:39   #109
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Akkurat nå hører jeg på "Den som elsker noe annet", av Karin Fossum.

Vet ikke om jeg skal si fin bok eller hva... Den utfordrer litt i alle fall, det er sikkert.

Holder på med Kurt Austs bok "Kongefrykt - Nest etter GUd". Og nå som jeg er midt i den tykke boka begynner den å bli virkelig spennende, men det tok sin tid før den ble det synes jeg.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 15-09-08, 19:56   #110
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jasper Fforde: Something Rotten. :kanikkeslutte:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 15-09-08, 21:24   #111
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ikveld skal jeg begynne med Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg.

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 15-09-08, 21:27   #112
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Ikveld skal jeg begynne med Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg.

Åh, heldiggris!

Jeg driver med Helene Uris Engel av nylon, men den er så fæl at jeg nesten ikke orker å lese videre.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 15-09-08, 21:31   #113
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Kompani Orheim.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 15-09-08, 21:34   #114
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Åh, heldiggris!

Jeg driver med Helene Uris Engel av nylon, men den er så fæl at jeg nesten ikke orker å lese videre.

Uff ja, den er hjerteskjærende.

Gammel 15-09-08, 21:40   #115
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Tett inntil dagene av Mustafa Can.

Krem er ikke aktiv  
Gammel 15-09-08, 22:23   #116
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Vet ikke om jeg skal si fin bok eller hva... Den utfordrer litt i alle fall, det er sikkert.

Ja, det var ikke noe for ungene å høre på, for å si det sånn.

Da har jeg begynt å høre på "Tusen strålende soler".
Hører omtrent bare i bilen, så nå leser jeg en bok ved siden av.
"De gales hus" av Karin Fossum. Var visstnok laget en film om denne?
Har hatt den i bokhylla en stund, helt glemt den bort, og nå må jeg lese den før jeg ser filmen.

Gammel 15-09-08, 23:53   #117
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leser Mengele Zoo, Gert Nygårdshaug. Også hører vi på Menn som hater kvinner, Stieg Larsson, i bilen.

Noba er ikke aktiv  
Gammel 16-09-08, 00:01   #118
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg begynte på den, men var på reise uten snuppa, og orket ikke å fortsette.

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Tett inntil dagene av Mustafa Can.

Nydelig bok!

Gammel 16-09-08, 10:51   #119
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Åh, heldiggris!

Hvordan fæl? Hva handler den om?

Jeg holder enn på med "Rødstrupe" av Nesbø. Den er ikke like fengende som de andre tre bøkene jeg har lest av ham. Knirker meg gjennom den, men håper neste er bedre.

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 16-09-08, 10:52   #120
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Ja, det var ikke noe for ungene å høre på, for å si det sånn.

Da har jeg begynt å høre på "Tusen strålende soler".
Hører omtrent bare i bilen, så nå leser jeg en bok ved siden av.
"De gales hus" av Karin Fossum. Var visstnok laget en film om denne?
Har hatt den i bokhylla en stund, helt glemt den bort, og nå må jeg lese den før jeg ser filmen.

"De gales hus" var døll syns jeg. Elsker Karin Fossum, men den boka fenget ikke meg.

Shamu er ikke aktiv  
Lukket tråd

Emneord
bøker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:27.