Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Gi meg et tupp i ræva

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-08, 23:52   #41
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Sv: Gi meg et tupp i ræva

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Heeeey, får vi poeng for å lage middag? Jeg har nemlig gjort det TO ganger i dag.

Syns jeg da Ingen selvfølge at a mor skal gjøre det vel?!

Gammel 03-09-08, 23:56   #42
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Da har jeg også ti poeng. Men, da regner jeg med at Ms.Lee har 11 da.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-08, 23:58   #43
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Da har jeg også ti poeng. Men, da regner jeg med at Ms.Lee har 11 da.

Du har ca.1 time på deg

Gammel 04-09-08, 13:06   #44
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, om vi får poeng for å lage middag, så endte jeg på 11, ja.

Men hvor mange klarer vi i dag? Jeg har allerede ett for oppvasken, og ett for handling. (Det er en oppgave det også, så det så. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 18:05   #45
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Hvor mange poeng får jeg for å ha vært på jobb?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-08, 18:26   #46
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

To.

Gammel 04-09-08, 18:29   #47
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Satt på samme maskinen med klær 5 ganger nå, men den greier ikke gjøre seg ferdig. Den blinker og nekter å åpne døren. Får jeg fem poeng da eller bare ett poeng? Ellers har jeg skrudd opp 7 håndtak på kjøkkenet. Det burde kvalifisere til minst tusen poeng!

*Hater vaskemaskinen nå*
*Hater kjøkkenoppussing enda mer*

Gammel 04-09-08, 19:29   #48
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Er det noe som sitter fast i filteret kanskje? Får den sentrifugert? Hadde samme problemet selv en gang, og da var det en femtilapp (finders keepers ) som lå i filteret slik at den ikke klarte å tømme.

Gammel 04-09-08, 20:18   #49
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Er det noe som sitter fast i filteret kanskje? Får den sentrifugert? Hadde samme problemet selv en gang, og da var det en femtilapp (finders keepers ) som lå i filteret slik at den ikke klarte å tømme.

Tømt filteret mange ganger, men kommer ikke noe.
Den får ikke skyllt. Sentrifugering går greit.

Skal prøve å skyle igjennom hele systemet i kveld. Også kanskje ta ut trommelen.

Gammel 16-09-08, 11:52   #50
Cathrin71
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nord Norge
Cathrin71 har et hav av muligheter foran seg
Standard

He he,Trur du vil ha mere energi etter at du har fått pakket ut, ryddet å vasket:-)

Cathrin71 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 12:20   #51
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Morsom tråd.
Dere skal ikke se bort i fra at jeg kanskje slår meg med.

Gammel 16-09-08, 12:45   #52
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper nå for guds skyld at Fibi er ferdig å pakke ut da. *peker på datoene*

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-08, 13:53   #53
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Koffertene er tomme, ja.

Men de står fremdeles i gangen, da. (Den nye svære er så stor at jeg ikke vet hvor jeg skal ha den. )

Gammel 16-09-08, 14:15   #54
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg håper nå for guds skyld at Fibi er ferdig å pakke ut da. *peker på datoene*

Vanligvis er jeg flink til å sjekke datoer på trådene jeg svarer i, men nå ble jeg så ivrig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:30.