Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tips på høstsko til en treåring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-08, 23:37   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Tips på høstsko til en treåring?

Jeg kunne ikke finne en tråd på dette, så kanskje noen har lyst å dele tips på gode høst- og vintersko i denne tråden?

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 23:50   #2
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips på høstsko til en treåring?

Jeg kjøpte disse for et par dager siden, som overgangssko frem til vinterstøvlene må på.
Det er tynt for i dem, veldig tynt. Supre utover nå.
God såle, vantette, forsterkning foran på tuppen, de puster, borrelås så barnehagetantene slipper å knyte OG de er lette.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 23:52   #3
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også kjøpt ett par Geox til snart 5-åringen, men de ser litt annerledes ut enn Nin sine. Virker lette og fine.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-08, 23:56   #4
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt Superfit vintersko til snuppa på 2 år idag. Det sto mellom Viking Goretex og disse, det som gjorde utslaget var at de var lettere og ikke så stive i skaftet. Men om de er så gode som reklamen sier, det vet jeg ikke.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 00:02   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Vi kjøpte disse til treåringen. Lette å ta av og på og gode og varme og vanntette.

Gammel 19-09-08, 00:03   #6
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Glemte vinterstøvlene. Jeg har bestilt fra Viking, men ikke fått ennå. Får kjøpe til innkjøpspris så da kjøper vi så klart de.
Vi fikk kjøpe i fjor også og var kjempefornøyd med støvlene.
Har kjøpt to par av disse, ett til barnehagen og ett til hjemmebruk.

Disse har jeg bestilt til hjemmebruk.

Og disse med uttagbar såle til barnehagen.

Gammel 19-09-08, 00:04   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror er ute hele dagen og har Timberland goretex høstsko. Vi er sånn passe fornøyde, de blir litt klamme/våte i fronten innimellom. Til vinteren har vi kjøpt Superfit sko. De har vi brukt fra han lærte å gå og de har aldri blitt våte. Bank i bordet.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 00:36   #8
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Storebror er ute hele dagen og har Timberland goretex høstsko. Vi er sånn passe fornøyde, de blir litt klamme/våte i fronten innimellom. Til vinteren har vi kjøpt Superfit sko. De har vi brukt fra han lærte å gå og de har aldri blitt våte. Bank i bordet.

Timberland har vi og kjøpt til 5-åringen, er spent på hvordan disse er. Og enda mer spent på Superfit. Hadde tenkt å bare ha disse til snuppa, i tillegg til støvler. Har han brukt de i skikkelig slapsevær?

Gammel 19-09-08, 10:10   #9
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Han har brukt superfit i regnvær. Det var riktignok babymodellen, nå måtte vi over på barnemodellen - men jeg håper de er like fantastiske. Jeg falt for dem fordi de er så lette. Kjenner knapt at du holder en sko når du løfter dem.

Gammel 19-09-08, 10:18   #10
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Til vinteren har vi kjøpt Superfit sko. De har vi brukt fra han lærte å gå og de har aldri blitt våte. Bank i bordet.

Det må være ulike modeller her og. Vi hadde Superfit støvler i fjor, og de ble veldig fort våte, synes jeg. Ikke var de spesielt myke og lette heller.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 10:22   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg joiner Zol i hyllingen av superfit. Vi hadde de som eneste vintersko i fjor. Vi bor i trøndelag med alle årstider på en dag omtrent. Storebror hoppet i slapsesnø uten å bli våt.

Gammel 19-09-08, 10:34   #12
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Vet ikke om de er gode eller ei, men vi har i allefall kjøpt disse høstskoene fra Timberland til Poden:

Og disse vinterstøvlene.

Poden har ganske bred fot, men disse skoene/støvlene virket brede og gode med plass til litt tykke sokker i tillegg.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 10:52   #13
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nin & Martis: Hva kostet superfit-skoene?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 12:35   #14
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

700 kostet våre superfit. Var det støvler eller vinterstøvler dere hadde Hasselnøtt? Hvordan så de ut?

Gammel 19-09-08, 13:14   #15
Left
Passiv

Standard

Vi har Viking Goretex og er fornøyd med dem.

Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 13:45   #16
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Svarer jeg og. Våre kostet 549 på Euro Sko.

Gammel 19-09-08, 19:14   #17
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Jeg har ikke kjøpt superfit. Eller har jeg det? Tror ikke det.

Gammel 19-09-08, 19:42   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er høstsko nødvendig? Jeg har aldri investert i det. Jeg bruker så mange penger på nødvendige barnesko at jeg ikke føler at jeg kan prioritere høstsko, liksom. Her kjøper vi to par vintersko/ vinterstøvler til begge barna, og det kommer fort opp i 3000 tilsammen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-08, 20:08   #19
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

I fjor hadde vi høstsko fordi joggeskoene var blitt for små. I år har vi høstsko fordi storebror går på friluftsavdeling og er ute hele dagen. Da synes vi det er nødvendig med ikke forede og vanntette sko.

Gammel 19-09-08, 20:31   #20
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fjor hadde vi høstsko fordi joggeskoene var blitt for små. I år har vi høstsko fordi storebror går på friluftsavdeling og er ute hele dagen. Da synes vi det er nødvendig med ikke forede og vanntette sko.

Ja, mine burde nok hatt noe de også. Jeg har ikke sjekket om sommerskoene er for små. Kanskje de er det.. Og det er tidlig med vintersko. Men jeg har virkelig ikke lyst å spandere så mye for sko som blir brukt i en måned eller to. (Erfaringsmessig vet jeg at det blir mest støvletter og vintersko fra oktober av.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.