|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Audacious
|
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?Grey, jeg har dårlig erfaringer med kineseres høflighet etter et par sommere i Oslos turistindustri. Når man for å være høflig lyver om at man har forstått hvor bussen går fra, så oppgir man neppe mat man ikke liker/tåler? Eller?
|
|
|
#22 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?Asiater generelt kan ikke forstå at vi skal ha i oss så mye melk, så is er egentlig litt fremmed for dem.
|
|
|
|
#23 |
|
sangfugl
|
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?
|
|
|
#26 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?Ovnsbakt laks må da bli et sikkerstikk med to kinesere på besøk!? Går an å koke både poteter og ris til, og agurksalat og rømme er jo obligatorisk i denne sammenhengen.
|
|
|
|
#27 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?
Dæng! Jeg var akkurat på tur.
|
|
|
#28 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?Jeg ville servert en kake til dessert. Kaker er vel safe dessert?
|
|
|
#30 |
|
Epikur
|
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?Pleier mauser å være veldig kjapp?
|
|
|
#31 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?...vi forventer effektivitet etc.
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?«Hva, serverer jeg kinesere til middag?!»
|
|
|
#34 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?"I kina spiser de hund" er for øvrig en av de kuleste filmene.
|
|
|
#39 |
|
Audacious
|
Sv: Hva serverer jeg kinesere til middag?De var henrykte over ovnsstekt ørretfilet. Virkelig henrykte, de er gjesteforskere som bor på Kringsjå med studentkjøkken og jobber 12 timer og dagen sju dager i uka. Det eneste problemet var at de tydligvis mente de ikke skulle forsyne seg selv, så vi hadde en lengre pinlig sekvens hvor jeg ba dem om å forsyne seg seks ganger og de bare nikket pent, og Ulvefar så forsynte dem med fisk og så måtte ut og snakke med noen som ringte på, så de forsynte seg ikke med ris og salat. Jeg gjorde det til slutt.
|
![]() |
|
|