|
|
#501 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd
Er det så mye å himle over da? |
|
|
|
|
|
#503 |
|
Passiv
|
Hvor har du kjøpt den nederste der? |
|
|
|
#504 |
|
Kykkeliky !
Medlem siden: Aug 2008
![]() |
Sv: ShoppingtrådHer har det blitt handla en masse Mala tøy i det siste. Bukse/genser/kjole til eldstejenta, heldress til minste og kjole til meg selv. Alt i samme print
|
|
|
|
#505 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjøpt undertøyet jeg og så jeg måtte jo ha dressen. |
|
|
|
|
|
#506 |
|
Passiv
|
Vi har både heldress i Prinseull og i Regnbueull, men må jo si at fargene er litt kulere på denne dressen. |
|
|
|
#507 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: ShoppingtrådEndelig fikk vi årets vinterjakke i hus. Har siklet på denne en stund. Jakke fra Hummel. hummel.jpg
|
|
|
#508 |
|
Ringskrømt
|
Ja, jeg himler veldig når jeg leser slike kommentarer. For "jentete". Er're mulig! |
|
|
|
|
|
#509 |
|
Tankefull
|
Sv: ShoppingtrådShoppet litt på Lindex på torsdag (eneste lommeboken min har råd til om dagen). Tre for to.
|
|
|
#510 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Himler med deg. |
|
|
|
|
|
#511 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Når det gjelder smak og hva man kler på barna, så er jo dette så utrolig individuelt. Det ser man jo hele tiden her inne. Jeg lurer da på om egentlig syntes det var så rart at hun opplevde at begge jakkene passet mer til jente enn til gutt? Når du samtidig påpekte at den brune jakken hadde passet fint til jente? Sånn egentlig? Sist redigert av Dronningen : 20-09-08 kl 15:58. |
|
|
|
|
|
#512 |
|
Ringskrømt
|
Jeg opplever at folk her inne ikke tør å putte grønt på gutten sin engang, da det blir for "jentete". Jeg sier at jeg ikke har noe problem med å kle ungen min i både grønn og brun og sort og blå og rosa, og er i likhet med Isolde litt oppgitt over disse snevre kjønnsinndelingene hvor noe enten er guttete eller jentete. |
|
|
|
|
|
#514 |
|
Tankefull
|
Sv: ShoppingtrådJeg skal innrømme at jeg hadde ikke kjøpt den rosa/lilla jakken til noen av mine gutter.
|
|
|
#515 |
|
Passiv
|
Sv: ShoppingtrådGuttemammis svarte jo bare på et spørsmål fra meg, da. |
|
|
|
#516 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: ShoppingtrådDet er jo oss som forbrukere som har gjort at det har blitt sånn. Jeg og er glad i dansk design og ullklær fra fek nøstebarn/krokofanten osv. Fordi de er mye mer kjønnsnøytral. Synes og lindex har en del. Har og en joggedrakt fra Adidas som er rød og marine. |
|
|
|
|
|
#517 |
|
Passiv
|
Det er vel en kombinasjon av etterspørsel, og det faktum at markedet blir større når de har så kjønnsspesifikke klær. Det er få som lar lillebror arve Prinsesseull med blondekanter på, liksom. Eller som lar lillesøster overta storebrors tøffe Spiderman-antrekk. |
|
|
|
#518 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom" Tre stk! Sist redigert av Daisy : 19-07-10 kl 21:25. |
|
|
|
|
|
#519 |
|
Passiv
|
Sv: ShoppingtrådTilbake til shoppingen: Jeg har kjøpt Viking Thermo til Snuppa i dag. Forrige lørdag hadde de ikke fått dem inn enda, og i dag var de utsolgt i flere størrelser! |
|
|
|
#520 |
|
Tankefull
|
Både storebror og lillebror har hatt rosa smokker ja.
|
![]() |
|
|