Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Gift med to barn

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-06, 12:01   #1
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gift med to barn

Det heter ikke det!

Sånn, da var det ute og jeg kan gå videre med dagens gjøremål.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:02   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gift med to barn

Hørtes litt småsuspekt ut...

Gammel 23-11-06, 12:07   #3
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Gift, med to barn?

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:22   #4
Fluke

Fluke sin avatar

Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Gift, med to barn?

Den er bedre ja. Evt. bare droppe hele med.

Gammel 23-11-06, 12:27   #5
Albertine
Passiv

Standard

Var det godt å få det ut?

Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:37   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Var det godt å få det ut?

Jah!

Gammel 23-11-06, 12:38   #7
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres tvilsomt ut ja. Minner om en dokumentar fra Utah jeg så for en stund siden.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 12:40   #8
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det hjalp sikkert mye på humøret ditt å få det ut,he,he.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 14:41   #9
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Kom til å tenke på en sekvens fra Police Squad (forløperen til Naked Gun-filmene):
Frank Drebin: "Married...one child - that didn't work out so he married a grown woman instead".

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:16   #10
Linemix
Aktiv

Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Ja, her føler jeg meg skyldig, for dette skrev jeg i et innlegg for en stund siden. Nå skal det sies til mitt forsvar at jeg var inne og redigerte meg selv ... Lenge før jeg så denne tråden.

PS. Her skulle jeg også gjerne gitt deg en vennlig og litt flau prikk Fluke, men jeg har delt ut for mye rykte de siste 24 timene!

Sist redigert av Linemix : 23-11-06 kl 20:29.
Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:29   #11
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste

"Gift med to hunder" her om dagen.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:29   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme med "jeg var TIL legen" eller "jeg blir å strikke". Det heter da "jeg var HOS legen" og "jeg skal/kommer til å strikke ..."?

Gammel 23-11-06, 20:30   #13
Linemix
Aktiv

Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg leste

"Gift med to hunder" her om dagen.

Folk er sjuke ...!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 20:32   #14
Hønni

Hønni sin avatar

Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Samme med "jeg var TIL legen" eller "jeg blir å strikke". Det heter da "jeg var HOS legen" og "jeg skal/kommer til å strikke ..."?

Absolutt.

Sist redigert av Hønni : 24-11-06 kl 01:44.
Gammel 23-11-06, 21:00   #15
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hayley: My mother stole my boyfriend!
Stan: Your boyfriend stole my wife! Let's get back at them by dating each other! (pause) Wait a minute. Daddy didn't think that through.

Uforglemmelig dialog mellom far og datter i "American Dad"

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-06, 21:03   #16
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

absolutt

Med stor bokstav og punktum.

Gammel 24-11-06, 01:44   #17
Hønni

Hønni sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Med stor bokstav og punktum.

Beklager.

Gammel 25-11-06, 01:58   #18
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, det stemmer, men hvorfor er dette det "samme"?

Gammel 25-11-06, 08:47   #19
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, det stemmer, men hvorfor er dette det "samme"?

Du ER en flisespikker av rang.

Gammel 25-11-06, 08:50   #20
kadabra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
kadabra har et hav av muligheter foran seg
Standard

heng ham ikke vent til jeg kommer

kadabra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.