|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Altså, jeg synes ikke det er ekkelt, men gjør det vel sjelden selv. Men mange er jo svært nøye med å ikke søle og møkke seg til, svetter minimalt og noen stoff setter det seg ikke spesielt med lukt i.
![]() |
#2 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Har ikke noen fast regel, bortsett fra undertøy. Bruker sjelden noe tre dager på rad selv, men kunne sikkert brukt det en dag, lagt det i skapet og brukt det et par ganger igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Jeg bytter stort sett alt hver dag. Olabukser går et par dager. Men jeg skjemmes litt, for det en unødvendig luksus å holde på sånn. Og ikke akkurat miljøvennlig. |
![]() |
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor lenge er akseptabelt å bruke samme tøy?Buksene brukes flere dager så fremt de ikke er blitt skitne. Gensere kan jeg bruke flere dager på rad om jeg føler for det, men bytter stort sett daglig. Jeg går med uniform på jobb 7-16, så det er ikke mange timene jeg har privattøy på meg.
![]() |
|
|