Sv: Stemmer du FrP?
Opprinnelig lagt inn av Dolly, her.
Nei jeg mener feks. en som kommer her og lurer ei ung jente tril rundt så gifter han seg med jenta og deretter banker og slår henne helseløs.. Hun tørr ikke gå fra han for da skal han ta barnet deres og deretter drepe henne, han har lurt mange til å tro at han har hatt det forfedelig i hjemmlandet han har bodd i oslo før, men har sagt til denne jenta at han kom rett fra det landet, hun får ikke være med på noen ting og må sitte på et rom når han har besøk og han komanderer henne og kaller henne for kone ikke navnet hennes..
hun må gå ufrivillig med burka og får ikke ha venner, og før han gifta seg med henne var han så omtenksom og snill, sa han var muslim men praktiserte det ikke..
har og ei veninne som holdt på å havne i en lignende situasjon, men hun nekta og gifte seg men han.
Og jeg tviler på at han ikke er den eneste.. det er bare sånne som iriterer meg, jeg får vondt innim meg bare av å tenke og skrive om dette her..
og ja jeg vet at normenn kan og være sånn men jeg tror at i andre kulturer har de et annet kvinnesyn
Jeg vet ikke forhåpenligvis burde noen skjekket opp bakgrunnen til hver enkelt som flyttet inn i landet, også svensker engelskmenn og dansker, hvis noen vil flytte til en annet land kan det jo være at de flykter for å ungå fengsel ol.
Unnskyld, men dette var en av de dårligste argumenter jeg har lest.
Ja, det finnet folk med utenlandsk opprinnelse som gjør slikt, men jammenhar vi en stor dose nordmenn som gjør det samme med sinte thai-, polske eller russiske bruder.
Man kan ikke stemple en helt folkgruppe pgs hva noen enkelt personer gjør.
Er som argumentet mange kommer med at aaaaaaaaaaaaaalle utlendinger bare få sååååååå masse penger på sosialen. Og de selv har bare fått som svar at de har feil hudfarge.....
Yeah right...................... Og en grønn gris fløy forbi her.
Sorry Dolly, men slike uttalelser er mye av grunnen til at folk får fordommer mot FrP velgere.