Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mange bh-er har dere?
1-3 27 17,31%
4-6 66 42,31%
7-10 30 19,23%
10-15 14 8,97%
15-20 8 5,13%
mer enn 20/maaange/har ikke tellinga 11 7,05%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-08, 11:34   #41
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Jeg vet ikke helt hva som er skumlest... at du vurderer treningsbh, eller at du faktisk vet størrelsen din

Jeg er en rev på BH-størrelser. :sant:

Dessuten er jeg temmelig god på å åpne dem med en hånd også. Besynderlig nok er ikke det et så superpopulært partytriks som man skulle tro.

Gammel 22-09-08, 11:53   #42
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ca tre som er i bruk. Pluss noen sportsgreier og ekstra fine (ikke ammebh-er) som sjelden er i bruk. Stemte da 4-6.

Har lært meg til fine vaner og gå i en skikkelig undertøysbutikk og få hjelp til å finne riktig størrelse og passform - dermed har jeg ikke råd til å ha flere enn de jeg strengt tatt bruker.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 11:56   #43
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå har jeg to som passer akkurat. Har kvittet meg med amme bh'ene, men har igjen en som ikke er noe særlig god. Har liggende 3-4 stk som ikke passer.

Jeg trenger ny sports bh!

Gammel 22-09-08, 12:04   #44
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg krysset av på feil. (Glemte å telle med sport) Vanlige har jeg tre av.
Synes det er vanskelig å finne en fin BH til min størrelse uten at den ser "kjærring" ut.
Dessuten VIL jeg ha litt dytt, noe som er vanskelig å få tak i når det kommer til store størrelser.

Gammel 22-09-08, 12:30   #45
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fire som er gode og en som ikke er så god. Tre hvite, en sort og en "hudfarget" som butikkdamen anbefalte til å bruke under helt hvite klær.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 13:41   #46
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har 4-5 som er favoritter, og så har jeg ganske mange som jeg bruker bare en sjelden gang. Noen er stroppeløse eller har halterneck, og en hel del er helt vanlige bher som bare blir liggende siden minst en av favorittene alltid er rene og heller blir foretrukket.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 14:17   #47
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

En hel haug. Det baller jo på seg når man skal ha ulike farger til ulike antrekk. Jeg kan ikke gå uten bh, så hvis det er noen sjanse for at bh'en synes, bør den passe til det jeg har på... Så jeg har turkise, rosa, røde, gule, lilla, blå, brune, svarte, hvite, off-white, grå osv... Det er dog ikke alle som passer like godt.

Hadde jeg hatt en C-cup og ikke H-cup hadde jeg nok hatt mange i ulike farger jeg og. Hadde det i min ungdom......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 16:30   #48
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Masse ! De fleste er kjøpt på ebay, og alle er av merkene Freya (takk, m^3), Rigby & Peller, og Princesse Tam Tam.

Gammel 22-09-08, 16:32   #49
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har 5 amme bher som passer og er i daglig bruk.
Samt en stroppeløs som passer.
Resten er skuffefyll, noen håper jeg passer etter at amme"sesongen" er over.

Gammel 22-09-08, 16:36   #50
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: hvor mange bh-er har dere? (spin off fra hvor ofte...)

Tja, det aner jeg ikke, men i bruk er det vel noe sånt som 6-8 stk. I diverse skuffer og skap ligger det for smått og for stort + ammebher i tillegg.

Gammel 22-09-08, 18:18   #51
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg har uhorvelig mange. Halvparten passer sikkert ikke engang.

Gammel 22-09-08, 18:24   #52
Siwa

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg har 4-6 stk

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 19:12   #53
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg har 14, inkludert to sportsbh-er, som alle passer og blir brukt.
Hadde nylig en opprydning i klesskapet og kastet alt som var slitt eller i feil størrelse.

Gammel 22-09-08, 19:19   #54
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Dessuten er jeg temmelig god på å åpne dem med en hånd også. Besynderlig nok er ikke det et så superpopulært partytriks som man skulle tro.

Rart det der, skulle tro alle damer ønsket seg en gammel ringrev med utvidet BH-åpneerfaring?

Jeg har forøvrig alt for få BH-er. :Planlegge shopping:

Gammel 22-09-08, 19:25   #55
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå bare to. Ammebher.

Gammel 22-09-08, 21:21   #56
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

En svær skuff full.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 21:27   #57
Plutti
Superaktiv

Plutti sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
Plutti er litt kulPlutti er litt kul
Standard

Jeg har 4 stk vanlige bh-er og 3 trenings bh-er.
Ingen lekresmekre, for de koster flesk i min str. Men om kun kort tid, etter operasjonen, skal jeg gå bananas i undertøysavdelingen. Det har alltid vært min store drøm, bh-er i søkk og lass

Gammel 22-09-08, 22:13   #58
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg har fire som er gode og en som ikke er så god.

Lille måltrost, lille måltrost...

Jeg har rundt 7-8, tror jeg, som er brukbare. Noen mindre brukbare ligger i skuffen, og så har jeg tre-fire som jeg virkelig liker.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-08, 22:13   #59
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Akkurat dette begynte jeg å lure på i går kveld også, takk for at du stiller spørsmålet!

Jeg har mange - men de fleste er for små, for ekle, for løse, for store osv. Så krysset av for at jeg har 4-6 stk som passer.

Gammel 22-09-08, 22:22   #60
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Merkelig nok

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.