Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere som ser Sykehuset på tv3

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-08, 12:52   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere som ser Sykehuset på tv3

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Eh. Jeg tenkte jeg skulle si ifra om at jeg kjenner ham godt. Sånn i tilfelle det blir litt for personlig her.

Bare å hilse.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 12:53   #22
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg husker ikke hvordan han ser ut, men jeg liker han der gynekologen. :vannplaning:

Ja, han er ikke så verst han heller.

Tror jeg har en ting for leger...

Gammel 23-09-08, 12:54   #23
kiki

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Bare å hilse.

:Fanclub på FP:

Gammel 23-09-08, 13:29   #24
Refresh
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
Refresh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gikk i klassen hans i tre år, satt faktisk rett bak han i to av de... og han var kjekk da, men enda kjekkere nå. Har ikke snakket med han på noen år nå, men om han ikke har forandret seg, så er personligheten hans like bra som utseende hans..

(han giftet seg i sommer og kona er nå gravid med deres første barn Så da vet dere det..)

Refresh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 14:08   #25
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Ortopeder er hardhente. Og kan sikkert oppleves som lite empatiske av stakkarer med et brudd som må rettes på. Men kjekk, det er han.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 14:44   #26
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Han er nam!

Gammel 23-09-08, 15:14   #27
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Tror jeg har en ting for leger...

Det er det en god del damer som har, spesielt for kirurger. Jeg har kollegaer som ser helt normale ut og som er nek i hue, 50 år og 3 familier fra før av, klare å plukke opp pene, smarte (ok, ikke alltid) damer i 30-årene. Og jeg kan ikke fatte det.

Ortopeden som dere snakker om er, ærlig talt, ikke kjempepen, og hadde han jobbet som søppeltømmer tror jeg de fleste hadde sett det også. (Jeez, sitter jeg virkelig og diskuterer utseende på folk jeg kjenner på nettet? av meg selv)

Gammel 23-09-08, 15:30   #28
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jekklarer jo aldri å huske å se på det programmet.
Kjenner ingen leger ved sykehuset da, men har jo møtt noen av de noen ganger.

Gammel 23-09-08, 15:42   #29
kiki

kiki sin avatar

Standard

....

Sist redigert av kiki : 04-12-12 kl 15:38.
kiki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 15:46   #30
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er vel noe med at en ser for seg leger som intelektuelle, smarte, empatiske, forståelsesfulle osv.

Tja, andre leger kanskje. Ikke ortopeder.

Gammel 23-09-08, 15:52   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja, andre leger kanskje. Ikke ortopeder.

Nei, det skulle tatt seg ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 18:53   #32
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns ikke han er spesielt kjekk. Derimot synes jeg han (norske) fotografen på top model er veldig kjekk! Noen som kjenner han? Hehe det spiller egentlig ingen rolle siden jeg ikke akkurat er ute på jakt...

Gammel 23-09-08, 19:07   #33
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes ikke han er spesielt kjekk.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 19:09   #34
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg aner ikke hva dere prater om, men jeg synes Esme avslørte kjennskapet alt for tidlig i tråden.

Gammel 23-09-08, 19:22   #35
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Jeg syns ikke han er spesielt kjekk. Derimot synes jeg han (norske) fotografen på top model er veldig kjekk! Noen som kjenner han? Hehe det spiller egentlig ingen rolle siden jeg ikke akkurat er ute på jakt...

Bjørn Opsahl eller no? Han er også fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ja!

Gammel 23-09-08, 19:36   #36
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg kom nesten ikke på at noen her skulle kjenne ham,

… eller at han kan være medlem her?

Ortopeden som dere snakker om er, ærlig talt, ikke kjempepen, og hadde han jobbet som søppeltømmer tror jeg de fleste hadde sett det også. (Jeez, sitter jeg virkelig og diskuterer utseende på folk jeg kjenner på nettet? av meg selv)

Det er vel noe med possisjonen også. At man tilskriver mennesker som er høyt utdannet og jobber med å hjelpe andre endel attraktive egenskaper?

Gammel 23-09-08, 19:49   #37
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker ikke kirurger om dagen.

Gammel 23-09-08, 20:26   #38
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

… eller at han kan være medlem her?

Joda, men jeg syntes ikke det jeg sa var så galt om han skulle være her. Sa jo bare at han er kjekk. Regner med han tar det som et kompliment dersom han er her.

Gammel 23-09-08, 20:36   #39
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er jo alltid en risk for at noen kjenner noen, eller er medlem selv, for den del. Og vi diskuterer jo endel kjente personer her inne. Det er jo naturlig at man diskuterer personer som er en del av det offentlige rom, her som andre steder.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-08, 20:38   #40
kiki

kiki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Det er vel noe med possisjonen også. At man tilskriver mennesker som er høyt utdannet og jobber med å hjelpe andre endel attraktive egenskaper?

Det var vel det jeg og prøvde å si lengre oppe ja, men fikk det ikke helt frem.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.