Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Alt var bedre før

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 09:23   #61
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alt var bedre før

Jeg har IKKE sett Flux Soda på Meny. Ikke smakte det sitronbrus heller ... Kanskje det er en ny "oppdatert" Flux Soda som ikke er som den en gang var?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 09:48   #62
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Savner også flaskene med literbrus, de var i GLASS og holdt mye bedre på kullsyra.

Savner dog ikke å drikke i bil. Husker at vi måtte koordinere brusdrikkingen med humper i veien for å ikke slå ut tennene. Aha, du herlige barnetid.

Gammel 06-11-06, 09:58   #63
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Love-brus. Finnes den enda? Rosa skvip, ganske godt - men mest råååsa.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 22:38   #64
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Mange morsomme minner her ja

Banantwisten som no er tilbake har eg sakna, men den er heldigvis tilbake, om den no har feil form...

Feil form!? Hvorfor skal de alltid modernisere og fornye alt?
(Og vi er inne på godterier igjen )

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-06, 17:06   #65
Nuppa
Superduperaktiv

Nuppa sin avatar

Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Kjeveknekkere, donaldkoe, blå hubba bubba, supermanntyggis...

*glad i tyggegummi*

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 00:06   #66
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Helt crazy. Husker nesten ikke noe av dette godteriet, jeg! Men jeg var nå egentlig mest glad i salte ting. Dersom Goldfish hadde gått ut, ville jeg savnet det noe innmari, selvom jeg nesten aldri spiser det. Men jeg husker den veldig gode, grønne isen som het noe sånt som Herr Grønn! Den var god!

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 00:12   #67
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg savner dem gamle Smil-karamellen. Den som var "fast" og ikke en klissen smørje. Den smakte mye bedre.

Og så savner jeg sjokoladen som het "5 minutt". DEN var god, den.

Gammel 12-11-06, 00:31   #68
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Relax husker jeg også! Kom i flere varianter, den knall rosa var min favoritt også. Husker også at vi kjøpte Crackle, de kostet 1 krone, kanskje Crackle fins enda forresten?

.[/quote]

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 00:46   #69
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg husker godt yndlingspålegget mitt, men husker ikke hva det het...
Det var syltetøy, bringebær tror jeg, og det kom i plastboks med ansikt på. Tror det var bilde av en gutt. Noen som vet hva jeg mener?

Gammel 13-11-06, 19:05   #70
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De sjokoladene med søtt fyll i twisten.

Gammel 13-11-06, 19:11   #71
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cricketsjokolade fra Freia. Obligatorisk på eksamen.

De fleste butikker hadde kjøtt- og fiskedisk. Nå er det altfor mye vakuumpakking. :urgammel:

Gammel 13-11-06, 19:19   #72
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blå hubba bubba! Sånn med lakrissmak altså, ikke sånn blåbærtull som de lager nå.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:19   #73
Linemix
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
Linemix er populærLinemix er populærLinemix er populærLinemix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

De sjokoladene med søtt fyll i twisten.

I motsetning til de med surt fyll?
Neida. Bare tøyser. Tror til og med jeg vet hvilke du mener!

Min favoritt småsjokolade med fyll er Spesial. Det er jammen godt! Og ikke er det ute av produksjon heller. :Puh:

Linemix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 19:27   #74
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

I hvertfall noe. Har du noen eksempler på hva som faktisk var bedre før?

Jeg elsker melkesjokolade fra Freia. Men den må helst være 200g (spiser ikke alt på en gang , altså). Nå er den pakket i plastemballasje, og jeg minnes den tid da jeg kunne pakke en deilig fristelse ut ordentlig papir. Ikke minst savner jeg gullpapiret innerst. Det luktet så godt etter at sjokoladen var borte..

Savner også flaskene med literbrus, de var i GLASS og holdt mye bedre på kullsyra.

FØR jeg åpnet meldingen tenkte jeg :
FREIA Melkesjokolade var bedre før!!

Gammel 13-11-06, 19:28   #75
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Crackle fins, men koster ikke 1 krone lengre.

Flux Soda lages vel fremdeles av Roma brusfabrikker i Lillestrøm.

Gammel 13-11-06, 19:32   #76
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Linemix, her.

I motsetning til de med surt fyll?
Neida. Bare tøyser. Tror til og med jeg vet hvilke du mener!

Min favoritt småsjokolade med fyll er Spesial. Det er jammen godt! Og ikke er det ute av produksjon heller. :Puh:

Ja, jeg husker ikke helt hvilke de var. Men var det appelsin og banan, tro? SKIKKELIG søte. Og ikke sånne ekle nøttegreier. Æsj.

Gammel 15-11-06, 23:13   #77
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, jeg husker ikke helt hvilke de var. Men var det appelsin og banan, tro? SKIKKELIG søte. Og ikke sånne ekle nøttegreier. Æsj.

Aprikos og banan! Mine favoritter!

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:48   #78
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Banan var den beste.

Det fantes en gang en tyggegummi som het sweet mint. Store rosa biten som kostet 10 øre pr. stk. Vi konkurrerte om hvem som kunne ha flest i munnen samtidig og blåse bobler. Når boblene sprakk hadde vi tyggegummi over hele ansiktet og i håret.

Gammel 23-11-06, 13:10   #79
Slettet bruker
Passiv

Standard

Nå er det ikke så veldig mange årene siden den forsvant, men jeg savner pæreisen. Den grønne lollipopen. Den var god. Og jeg var fullstendig avhengig.

Svar med sitat
Gammel 24-11-06, 09:55   #80
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Savner de gule rullene med bruspulver og lakrisstang i. Det var godt det.
De hvite posene med bruspulver hvor det var trykt rødt motiv.

Nibb-it posene med potetgullringer med pikant smak (grønn pose). Det var en erstatning for noen år siden, men det var ikke helt det samme.

Twistposen er bare sorgen. De bytter jo ut i hytt og pine jo.
Den aller beste var en de hadde med noen nougatlignende greier med jordbærbiter i, tror den het Jordbær. Ble borte for lege siden.
Og de erstatter alltid med noe som ikke er så godt, med unntak av en med lilla papir. Med nesten flytende lakis inni, men jammen ser det ikke ut til at den allerede har blitt borte. *sukk*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24.