Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Se hvem som flytter inn hos oss på fredag da

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-08, 12:35   #21
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Se hvem som flytter inn hos oss på fredag da

Så heldig du er.
Jeg har hatt Maine Coon (3 stk), men måtte gi de bort da jeg fant mannen og han er allergisk...
For en fantastisk rase!

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 12:44   #22
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Så fine pusekatter.

Gammel 25-09-08, 12:45   #23
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Fine puser!

Gammel 25-09-08, 16:37   #24
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Gleder meg veldig til i morgen, og jeg er veldig spent på hvordan han blir tatt i mot av de 3 andre kattene.

Gammel 25-09-08, 17:07   #25
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Fortell meg hvordan man overtaler mannen til å få katt…

Du lover å fikse alt med katten selv, og å rengjøre oftere, og erstatte alle klær og møbler som blir ødelagte av kloring og sånn?

Gammel 25-09-08, 17:08   #26
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner godt at du gleder deg! I mellomtiden, får vi se bilder av de andre MC kattene du har? Hvor store blir de?

Gammel 25-09-08, 17:23   #27
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Så klart jeg kan vise frem de andre Maine coon kattene mine også.
Kelly er en sort/sølv/skilpadde farget og Jesper er rød/spottet

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Kattene_069.jpg (62,8 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg Kattene_070.jpg (34,1 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg Kelly1.JPG (140,3 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg Kattene_001.jpg (45,7 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg Jasper 10.JPG (161,2 KB, 11 visninger)
Gammel 25-09-08, 17:31   #28
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hvor store blir de?

Hører stadig vekk om maine coon katter på ca 10 kilo. de vokser ganske lenge, 3-5 år før de er fullvoksne, Har hørt om noen på nærmere 15 kilo også, men det er nok ikke veldig vanlig tror jeg.
Mine er ikke veldig store, Kelly født i april 07 veier nesten 4 kilo. Jesper født sist i juni 07 veier 4,8 kilo. han er lengere enn henne og noe tynnere enn henne, selv om han ser ut som å være dobbelt så stor. Men Jesper har jo vært en del syk da, han har hatt og har nå også svulster i øret. skal opereres den 9 oktober på dyreklinikken på vetrinærhøyskolen i Oslo.

Gammel 25-09-08, 17:41   #29
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Fant et bilde av en ganske stor maine coon katt på nettet nå.

Gammel 25-09-08, 17:46   #30
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Fant et bilde av en ganske stor maine coon katt på nettet nå.

Wow, den var diger.

Men ettersom jeg har skjønt så blir Ragdoll kattene omtrent like store.

Vil ha en ragdoll

Men kattene diner er aldeles nydelige.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-08, 17:55   #31
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

Wow, den var diger.

Men ettersom jeg har skjønt så blir Ragdoll kattene omtrent like store.

Vil ha en ragdoll

Men kattene diner er aldeles nydelige.

Ja Raggdoll er vel også en ganske stor katterase.

Gammel 25-09-08, 18:22   #32
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Ja så klarte jeg jammen å overtale mannen til nok en katt og det ble en maine coon katt denne gangen også, en helt hvit en med 2 forskjellige farger på øynene, synes han var så nydelig. Han skal hete Snowball og vi gleder oss til å få han i hus. Har fra før 1 bengal og 2 maine coon, men nå er det nok altså, Skal ikke ha flere enn 4 katter.

Så koselig da! En riktig nydelig herremann var det
Lurer på om mannen min lar seg overtale...

Gammel 25-09-08, 18:29   #33
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Så koselig da! En riktig nydelig herremann var det
Lurer på om mannen min lar seg overtale...

Det lurer jeg også. Jeg prøver og prøver.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 00:52   #34
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Timene har gått tregt i kveld, sitter å venter på dattera og hennes kjæreste skal komme hjem med katten, men det går nok enda en time før de er hjemme.
Mannen gikk å la seg, men han ville faktisk vekkes da katten kom

Gammel 27-09-08, 10:14   #35
Skvetten
Passiv

Standard

Så fin. Lykke til

Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 10:17   #36
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen din må være veldig forelsket.

Nydelig katt. Er den helt hvit?

Jeg liker MC veldig, veldig godt, men vil som Estrella ha en Ragdoll.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-08, 12:58   #37
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Den er ikke helt hvit, har en liten grå flekk på hodet.
Jeg så mye på ragdoll jeg også, og leste en del om dem. Men nådde ikke frem hos mannen, Maine coon var til slutt greit fordi han kjente til rasen.

Det gikk greit i natt, de andre snuste på han, freste et par ganger, og la seg ned på passe avstand og fulgte med han da han gikk rundt å gjorde seg kjent her. Han fant seg fort til rette, i dag freser de ikke til han en gang, men følger godt med i hva han gjør. Han er veldig kosete.

Om mannen er forelsket ? han har i allefall forelsket seg i kattene etterhvert som de har kommet i hus. Og etter hver katt som har kommet i hus så skjønner han ikke hvorfor han først har sakt nei til katt/flere katter. Han har til og med ringt på jobben for å høre hvordan det gikk med kattene i dag
Han er vel kanskje litt forelsket i meg også siden han har holdt ut med meg i 26 år.
Ellers så kjenner han meg kanskje godt, så han vet vel at jeg vil mase litt jevnlig helt frem til jeg får viljen min

Gammel 06-10-08, 23:23   #38
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med en flott Maine Coon. Nydelig rett og slett.
Flotte de andre kattene du har også. Jeg har en maine coon, og må si jeg har innmari lyst på fler. For øyeblikket tillater ikke økonomien flere, og jeg har også opprinnelig tenkt at damen jeg har i hus skal få lov å være alenekatt siden hun er omplassert på grunn av mistrivsel med mange katter. Allikevel lurer jeg på om det ikke er litt kjedelig for henne å være alene.

Flere maincoon eller andre katte-eiere her inne forresten? Jeg har lett, men ikke funnet noe underforum for dyreelskere her inne.

Min coon er heller ikke veldig stor. Hun er en maincoon i miniformat som tidligere eier beskriver. Nesten 4 kilo, 3 år gammel. Og jeg tror ikke hun blir større heller. Hun har det alt for travelt til det.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26.