|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjedde med sparedusjen?Det er vel ikke lenge siden noen snakket om at man skulle gjøre dusjen 5 minutter kortere for å spare - hvorpå noen ble litt bekymret over at de ikke fikk dusjet i det hele tatt (for de sto aldri lenger enn 5 min). Så det er nok et poeng å spare i dusjen fortsatt. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjedde med sparedusjen?Sparedusjen i dag er en liten pakning (ring) som settes inn i overgangen mellom dusjslangen og dusjhodet. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skjedde med sparedusjen?Vi har ikke den klassiske sparedusjen.Vi har ny steamdusj med div troperegn(og storm
|
|
|
#24 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2006
![]() |
Sv: Hva skjedde med sparedusjen?For å være veldig moralsk og kjedelig, så hadde mannen og jeg akkurat en prat om det samme. Eller, vi reagerte på at det plutselig er så veldig fokus på svære dusjhoder (leste en plass om en av dem som brukte mer enn dobbelt så mye vann i minuttet i forhold til vanlig dusjhode), vannfall, foss, boblebad, utendørs jacuzzi osv osv... Det er liksom ikke et tema at dette må føre til at vi bruker veldig mye energi på oppvarming av varmt vann, mens det for noen år siden var sparedusj for alle penga... |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva skjedde med sparedusjen?Jeg trodde de fleste nye dusjhoder var ganske effektive ifht. vannbruk?
|
|
|
#27 |
|
er her
|
Sv: Hva skjedde med sparedusjen?Vi har sparedusj og, vel i en av dusjene i allefall
|
|
![]() |
|
|