|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Multitaskingmaniac
|
Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Det sitter jeg og funderer litt på. Vi har nettopp fått vite at det bor en lillesøster i magen så snart har vi en av hver.
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Får dere lillesøster!? Det kan jeg overhodet ikke se for meg! Så morsomt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Jeg har bare gutter.
|
|
|
#4 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Jeg har bare gutter, og kjenner jeg er bittelitt (ok ganske så mye) misunnelig på deg som skal få-. og dere som har - ei jente også.
|
|
|
#5 |
|
Skal rømme
|
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Ja jeg syntes det var merkelig å få gutt jeg da. Jeg kan liksom ikke med det greiene under bleia. Men inntil 5-6 mnders alder som jeg har erfaring med nå er det ellers ingen forskjell!
|
|
|
#8 |
|
Superaktiv
![]() ![]() |
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Har gutt på 6 og jente på 3,5. Når gutten er eldst, er det slett ingen selvfølge at jenta blir opptatt av prinsesser og dokker. Vår jente leker helst med det samme som storebror. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Audacious
|
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Jeg synes det foreløpig er veldig liten forskjell - har jente på 7,5 og gutt på 3. Jenta var mer verbal i ung alder, det er jo en tendens til at jenter er litt tidligere ute der. De andre forskjellene mellom dem kan jeg ikke se har noe med kjønn å gjøre, de bare er forskjellige mennesker.
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Det med rengjøringen er vel det jeg har merket best ja.
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?
Jeg tror deg.
|
|
|
#15 |
|
Har fått viljen sin
|
Jeg foretrekker det fremfor at de diskret tisser ut alt de ligger på, og uten at man er klar over det trekker det inn i ryggen av bodyen, oppover mot nakken og opp til håret. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Forskjell på å være guttemamma og jentemamma?Den største forskjellen er at min datter på snart sju tømmer klesskapet når hun har venninner på besøk, ikler seg kjole og tilbringer timer på badet med sminkesaker.
|
|
|
#17 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#18 |
|
© All rights reserved
|
Nei, det er lite kjønnsforskjeller. De har forskjellige personligheter, men ikke pga av at de er gutt/jenter. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Multitaskingmaniac
|
Nei det kan ikke vi heller! Sliter som bare det med navnealternativer og sier fortsatt "han" til magen.
|
![]() |
|
|