Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvilken nyhet!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-08, 18:29   #1
Skvetten
Passiv

Standard

Hvilken nyhet!

http://www.bt.no/innenriks/kongehuset/article636700.ece

Ja, nå gir jeg meg ende over hva denne kronprinsessa kan få til.

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:31   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nyhet!

Åh, flinke MM.

Gammel 28-09-08, 18:33   #3
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Imponerende.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:34   #4
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hørte om det på radioen før i dag, men hun ble "banket" av Lene Aleksandria (hvordan det nå skrives)

Gammel 28-09-08, 18:34   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:41   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sjempe imponerende.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:44   #7
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1.19 på 10 kilometer?

Da har hun ikke løpt, da har hun gått. Selv jeg har da klart 10 km på under timen, og jeg løp heller ikke hele veien.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:46   #8
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Vi er ikke imponerte over dette, er vi vel?
:usikker på ironien, mer sikker på at tiden ikke var strålende:

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:47   #9
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Det var ikke akkurat imponerende....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:48   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Vi er ikke imponerte over dette, er vi vel?
:usikker på ironien, mer sikker på at tiden ikke var strålende:

Vi er sjokkert over Kronprinsessen med sin pietisme er i sjokkerende dårlig fysisk forfatning

Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:49   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars jente. Jeg har virkelig sympati med hvem som helst som stiller opp i et "hobbyløp" for gøy eller for å komme i litt bedre form og får innsatsen sin vurdert i riksdekkende media.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:51   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, det er mer enn jeg hadde klart.

Gammel 28-09-08, 18:52   #13
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Det var ikke akkurat imponerende....

Jeg er imponert over alle som stiller opp på sånt. Sofa - maraton - sofa - maraton. For meg er valget veldig klart.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:52   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Sofa - maraton - sofa - maraton. For meg er valget veldig klart.

Gammel 28-09-08, 18:53   #15
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Vi er sjokkert over Kronprinsessen med sin pietisme er i sjokkerende dårlig fysisk forfatning

Kanskje til og med litt bekymret for den kommende dronningens dårlige fysiske tilstand.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:54   #16
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde ikke klart det bedre, og hadde blitt lei meg hvis noen hadde himlet med øynene over innsatsen min. Det er vel neppe MM selv som har bedt avisene skrive om resutatene hennes, så da synes jeg det er litt ufint å ironisere over innsatsen hennes.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 28-09-08 kl 19:03. Årsak: skrivefeil
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 18:57   #17
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Kanskje til og med litt bekymret for den kommende dronningens dårlige fysiske tilstand.

Hvordan kan man uttale seg om folks fysiske form ut i fra resultatene i et slikt løp? Kanskje hun ikke hadde lyst til å ta seg helt ut og komme krabbende over målstreken med tunga på brystet og snørr og tårer i halve fjeset (til glede for Oslos samlede pressekorps).

Gammel 28-09-08, 19:01   #18
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg hadde ikke klart det bedre, og hadde blitt lei meg hvis noen hadde himlet med øynene over innsatsen min. Det er vel neppe MM selv om har bedt avisene skrive om resutatene hennes, så da synes jeg det er litt ufint å ironisere over innsatsen hennes.

Jeg også. Jeg ble til og med litt muggen nå kjenner jeg.

Gammel 28-09-08, 19:05   #19
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt enig at tiden ikke var noe å skryte av men det er jo ikke det som er poenget her. Man kan si hva man vil, og mye rart, om Mette Marit men en ting skal hun ha. Vi har en virkelig folkelig Kronprinsesse og jeg må bare si meg enig i overnevnte uttalelser. Det er ikke sikkert hun ønsket å krabbe i mål rødsprengt i ansiktet og helt ute av fasong.
Jeg syntes det er flott at nettopp en som ikke er topptrent stiller opp slik at det kanskje kan inspirere andre likestilte.
Jeg digger på ingen måte MM men denne gangen må jeg virkelig ta av meg hatten og gi henne et klapp på skulderen for sin ujålete folkelighet.
Det er faktisk helt normal folkeskikk å ikke disse folk som ikke er flinke.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-08, 19:08   #20
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg hadde ikke klart det bedre, og hadde blitt lei meg hvis noen hadde himlet med øynene over innsatsen min. Det er vel neppe MM selv som har bedt avisene skrive om resutatene hennes, så da synes jeg det er litt ufint å ironisere over innsatsen hennes.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvordan kan man uttale seg om folks fysiske form ut i fra resultatene i et slikt løp? Kanskje hun ikke hadde lyst til å ta seg helt ut og komme krabbende over målstreken med tunga på brystet og snørr og tårer i halve fjeset (til glede for Oslos samlede pressekorps).

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg også. Jeg ble til og med litt muggen nå kjenner jeg.

Lover å presentere bilde og tid etter at jeg går skikkelig på trynet opp Stolzen neste år, uansett tid og plassering. Så kan man få le litt av den hovmodige Skvetten som ikke har vett nok til å passe sine egne saker

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:48.