Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er disse som liker overraskelsesfester?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du overraskelsesfester og hvilken type er du?
Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert 14 11,11%
Jeg elsker overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert 16 12,70%
Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert 49 38,89%
Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er introvert 47 37,30%
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 13:34   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: Hvem er disse som liker overraskelsesfester?

Jeg svarte at jeg er introvert og elsker overraskelsesfester etc. - skjønt det er nå kanskje å ta litt i, for krampefestlig er jeg ikke. Men jeg har nå i alle fall arrangert et overraskelses-30-årslag for mannen, og elsket å være i sentrum i mitt eget bryllup. Jeg ligger for øvrig i grenseland mellom I og E, tror jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 13:44   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Kan du forklare nærmere hva det da betyr? I ordboka står det at det er utadvendt og innadvendt.

Jeg laget en egen tråd om det en gang tidligere da spørsmålet var oppe.

Gammel 29-09-08, 14:18   #23
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

-sett på meg en papirhatt og se meg dø innvendig.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:20   #24
Left
Passiv

Standard

Jeg er definitivt introvert, og hater overraskelser uansett.
Jeg er veldig impulsiv når jeg får tenkt meg om. Det går ikke an å lykkes med det, når en eller annen smartass skal overraske med noe som er tenkt å skulle være gøy.

Da jeg traff min kjære sambo for mange år siden, skulle vi vurdere en tur til sydligere strøk. Fikk tak i noen kataloger, og så på flere fine steder. Fra mitt ståsted er det langt derfra til å faktisk bestille.
Vel - han kom et par dager etterpå og fortalte at han hadde bestilt likesågodt han. Til Hurghada i Egypt. Huh?! Jeg ble blek, og en smule anstrengt i stemmen sa han. Skjønner ikke det.
Det ble ikke noen tur åkke som, for Bin Laden kom på banen. Like greit.

Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:21   #25
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ekstrovert, og rimelig innadvendt. Jeg avskyr selskapsleker, jeg blir nervøs og utilpass av sånt. Utdrikningslag synes jeg er fantastisk, men det er fordi jeg stort sett bare har vært i slike "gode venninner drikker champagne og snakker om gamledager". Med en gang det blir snakk om skumle oppgaver man må gjøre og denslags dukker det umiddelbart opp en eller annen god unnskyldning for å dra hjem.

Bryllup synes jeg er ganske skummelt, men ikke hvis jeg er hovedpersonen. Ene og alene fordi da har jeg kontroll på hvem som er tilstede, hvor stivt det skal være og at det naturligvis verken blir sanger eller dans.

Sist redigert av Pepper Lemon : 29-09-08 kl 14:31.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:28   #26
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker da overraskelsesfester til en viss grense. Selskapsleker har jeg litt sperre for, og utrikningslag er ok i visse former.

Singstar er forøvrig schjempegøy sånn ved 2 tiden, og aldri har jeg bedre stemme enn da.

Gammel 29-09-08, 14:33   #27
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ekstremt ekstrovert og kan ikke fordra overraskelsesfester (ei heller overraskelser generelt). Mannen skulle overraske meg på 30 årsdagen min, og hadde booket oss på tur til Island, men sa bare at jeg skulle pakke for "en langweekend der det var varmt og mest kaldt, litt by og litt land". Snøft. Det var ganske ukoselig stemning helt fram til vi satt på flyet og jeg faktisk skjønte hvor vi skulle. :utakknemmlig:

Gammel 29-09-08, 14:35   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig E - og krysset av for at jeg avskyr selskapeligheter av typen.

Gammel 29-09-08, 14:40   #29
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvor kan man ta testen, forresten? Jeg har mine mistanker, men har det ikke svart på hvitt hva slags type jeg er. *dårlig FPer*

Jeg trodde jeg var I, men nå er jeg sannelig ikke sikker.

Jeg liker overraskelsesfester, leker, utdrikningslag (men det får jeg aldri) osv. Jeg tror jeg er mest I.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 14:41   #30
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg avskyr overraskelsesfester, utdrikningslag og selskapsleker etc og er ekstrovert

Gammel 29-09-08, 14:59   #31
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er I, og ville bare likt en overraskelsesfest til ære for meg dersom det hadde vært hintet så kraftig på forhånd at jeg hadde skjønt hva som var i gjære.

Utdrikningslag som ikke involverer utkledning og utdritning er helt fint.

Selskapsleker à la quiz, miming, ordspill osv, syns jeg er gøy. Hodet i bøtta og finn chilipepperen er grusomt.

Gammel 29-09-08, 15:01   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er derimot en høflig ekstrovert, og klarer fint å kamuflere galgenhumor over sære påfunn som ektefølt glede.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 15:03   #33
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker koselige overraskelser! Og jeg er en I. Ikke så veldig sterk I, og kanskje litt i grenseland, men likefullt en I.

Gammel 29-09-08, 15:06   #34
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner jeg er en særing.
Aner ikke om jeg er I eller E.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 15:09   #35
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg skjønner jeg er en særing.
Aner ikke om jeg er I eller E.

Da er du nok en I.

Gammel 29-09-08, 15:14   #36
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Da er du nok en I.

Mener du å insinuere at I-er har dårligere selvinnsikt enn E-er?

Gammel 29-09-08, 15:15   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Mener du å insinuere at I-er har dårligere selvinnsikt enn E-er?

Nei, bare at dere er sære.

Gammel 29-09-08, 15:16   #38
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei, bare at dere er sære.

Åh. Da så.

Gammel 29-09-08, 15:17   #39
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Åh. Da så.

Se der, selvinnsikten er det ingenting i veien med.

Gammel 29-09-08, 15:52   #40
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ekstrovert og hadde nok syntes det var koselig. Men ikke sånn at jeg syntes det er kult hele tiden liksom.. men hadde ikke hatet om noen hadde tenkt på meg, og ordnet det. Hadde blitt kjemperørt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:47.