Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Høye, røde støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 19:24   #41
Left
Passiv

Standard

Sv: Høye, røde støvletter

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Alle disse kunne jeg fint gått med. Nr. 5 er fra El Naturalista.

Åh her var det mange fiiiine

Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:43   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte best Bæret sine.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:44   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Bæret sine var rålekre!

Gammel 29-09-08, 20:49   #44
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg likte best Bæret sine.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Bæret sine var rålekre!

Det blir enten Bæret sine eller Ecco-ene i første innlegg. Jeg må sjekke om jeg er enig med Jenna (om de er veldig plastikk.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:50   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor får man kjøpt de hen?

Gammel 29-09-08, 20:51   #46
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bæret sine er vel Dr. Martens? De finnes vel i de fleste skobutikker?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:53   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Har ikke sett de såpass høye, og i noe særlig annet enn svart.
Men har ikke sett veldig etter heller.

Gammel 29-09-08, 20:55   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det skal sies at bildeskoene er rødere enn mine. De er mye mørkere live.

Hvis man har tid til å vente litt, og ikke må ha røde, høye sko, med en gang, NÅ! som noen andre, så bør man kjøpe Dr Martens her.

Jeg takler ikke slike støvletter som får meg til å se ut som en damedame, men jeg så flere støvletter i denne tråden som Liven hadde blitt smashing i. Eller, mer smashing, selvsagt.

Gammel 29-09-08, 20:57   #49
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Bæret sine er vel Dr. Martens? De finnes vel i de fleste skobutikker?

Dr Martens føres ikke overalt nei, og de som fører det tar ofte inn bare noen få modeller.

Guniss: Jeg kjøpte mine på HotRod

Gammel 29-09-08, 21:05   #50
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes disse fra Duoboots er skikkelig lekre.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 22:29   #51
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Dr Martens føres ikke overalt nei, og de som fører det tar ofte inn bare noen få modeller.

Guniss: Jeg kjøpte mine på HotRod

Ah.

Gammel 29-09-08, 22:35   #52
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

På de forumene som Tosse bruker å frekventere antar jeg.

Hyyyysj!!!

Gammel 29-09-08, 23:22   #53
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Ar sett de røde Ecco støvlettene (i hovedinnlegget) live og de er ikke helt min smak. Virker litt "plastic" synes jeg.

De er ikke det minste plæstikk. De er seriøst fine.

Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 23:28   #54
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men det skal sies at bildeskoene er rødere enn mine. De er mye mørkere live.

Hvis man har tid til å vente litt, og ikke må ha røde, høye sko, med en gang, NÅ! som noen andre, så bør man kjøpe Dr Martens her.

Jeg takler ikke slike støvletter som får meg til å se ut som en damedame, men jeg så flere støvletter i denne tråden som Liven hadde blitt smashing i. Eller, mer smashing, selvsagt.

Har du kjøpt DMs fra den siden du linker til? Mye i porto?

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 11:04   #55
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Enig, og siden det er Ecco så er de garantert ikke plæstikk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 16:50   #56
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Jeg synes bare de så litt plæstikk ut da jeg så dem i butikken. Men jeg har heller aldri vært fan av sko med lakket overflate. Uansett, de er jo Ecco så de er helt sikkert kvalitet og langt fra plæstikk på ordentlig.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 16:53   #57
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Jeg synes også de ser litt plæstikk ut.

Gammel 30-09-08, 18:43   #58
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. De vil matche den nye trusen min perfekt!

Denne?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 18:47   #59
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det der ble jo helt feil. De sorte støvlene burde hatt rød truse til.

Gammel 30-09-08, 19:02   #60
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

For røde.

Kan det virkelig bli for rødt for en Liverpoolfan?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
røde støvler

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.