Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tar du vare på dine introverte bekjentskap?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-08, 20:07   #121
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tar du vare på dine introverte bekjentskap?

Jeg synes dere prater for mye hele gjengen.

Gammel 29-09-08, 20:10   #122
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg synes dere prater for mye hele gjengen.

Og jeg synes at signaturen din er uallminnelig passende for denne tråden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:12   #123
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

For å snu det på hodet - jeg er ikke så sikker på om jeg er flink nok til å ta vare på mine ekstroverte bekjentskaper. Jeg får nesten panikk av slike som ringer deg og spør om du vil treffes etterpå - og i morgen - og på torsdag - og i helgen. Og av og til er det veldig synd, for det kan være riktig hyggelige mennesker, og de tror sikkert at introverte særinger som meg ikke liker dem, siden vi ikke vil treffes riktig så ofte.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 20:26   #124
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moi:
-Hater overraskelsesfester, utdr.lag, + å holde taler
-Gjør hvis jeg må: ( klarer ikke å tie still) tar ordet i forsamlinger, tar kontakt med andre(ukjente) på fester og slikt, god på smalltalk (selv om det er boooring.)
Er lærer, lever av å snakke foran grupper av mennesker (Gjør andre ting også da...)
Elsker å være alene av og til: Gå turer, bare meg og Ipoden, lese en god bok osv.
Elsker å finne på ting med venner og familie. Glad i sosiale sammenkomster (bortsett fra de jeg nevnte først.)
Er usikker på om jeg er en E , eller en I? Hva tror dere? Kan man ikke være en blandingsmodell?

.)

Sist redigert av rine : 25-12-10 kl 11:39.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 22:38   #125
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Moi:
-Hater overraskelsesfester, utdr.lag, + å holde taler
-Gjør hvis jeg må: ( klarer ikke å tie still) tar ordet i forsamlinger, tar kontakt med andre(ukjente) på fester og slikt, god på smalltalk (selv om det er boooring.)
Er lærer, lever av å snakke foran grupper av mennesker (Gjør andre ting også da...)
Elsker å være alene av og til: Gå turer, bare meg og Ipoden, lese en god bok osv.
Elsker å finne på ting med venner og familie. Glad i sosiale sammenkomster (bortsett fra de jeg nevnte først.)
Er usikker på om jeg er en E , eller en I? Hva tror dere? Kan man ikke være en blandingsmodell?

Du kan godt være introvert. Det er jo grader av alt. Jeg liker også å være sammen med gode venner og familien, og jeg er også lærer. Men en del situasjoner som nevnt tidligere, gjør at jeg føler meg direkte ukomfortabel. Mitt eget bryllup f.eks. Taler, brudevals, et.c. Det gjorde meg alt annet enn rørt.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 22:39   #126
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes en test, rine. Søk på MBTI, så finner du nok noe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 22:45   #127
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Instant Extrovert, just add alcohol.

Eller kanskje den skulle stått på ac?

Uansett, dette er veldig riktig og viktig for meg. Jeg hadde faktisk hatt et ekstremt kjedelig liv uten alkohol å ty til. Jeg kan faktisk takke kong Alkohol for at jeg la meg etter mannen i hine hårde dager. Jeg ble rene tøsen. For ikke å snakke om hvor stilig jeg pleier å danse med litt innabords.

Gammel 29-09-08, 22:59   #128
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk Electronica, etter å ha lest dette føler jeg meg bedre på plass i meg selv.

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-08, 23:00   #129
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Eller kanskje den skulle stått på ac?

aC er virkelig ingen frysetørret ekstrovert. Hun er fersk, rett fra fabrikken. Det er sånne kjipinger som meg som trenger en klunk eller tre før vi blomstrer og blir sånn passe spiselige. Med en evig ettersmak av buljong.

Gammel 29-09-08, 23:02   #130
Dronningen
Pauset

Standard

aC er virkelig ingen frysetørret ekstrovert. Hun er fersk, rett fra fabrikken. Det er sånne kjipinger som meg som trenger en klunk eller tre før vi blomstrer og blir sånn passe spiselige. Med en evig ettersmak av buljong.

Jeg tenkte på krediteringen, og overhode ikke beskrivelsen.

Gammel 29-09-08, 23:04   #131
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Jeg tenkte på krediteringen, og overhode ikke beskrivelsen.

Åja, jeg trodde et øyeblikk du var totalforvirret.

Gammel 29-09-08, 23:06   #132
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett, dette er veldig riktig og viktig for meg. Jeg hadde faktisk hatt et ekstremt kjedelig liv uten alkohol å ty til. Jeg kan faktisk takke kong Alkohol for at jeg la meg etter mannen i hine hårde dager. Jeg ble rene tøsen. For ikke å snakke om hvor stilig jeg pleier å danse med litt innabords.

Jeg er 51% E og 49% I og jeg også danser som en gudinne med litt innabors, jeg danser bedre og bedre, helt til jeg ikke greier å gå. Angående det å være half and half - så tror jeg det er historien om livet mitt i kortversjon. Det er sikkert fordi jeg er født i Vekten. Alltid i balanse.

Gammel 29-09-08, 23:43   #133
Grey
sangfugl

Grey sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: For det meste sofaen. Av og til stolen.
Blogginnlegg: 57
Grey er litt kulGrey er litt kulGrey er litt kul
Standard

Jeg danset på bordet foran Rema-Reitan jr.i utdrikningslaget mitt. Det gjør meg sikkert til en dobbel-E-idiot med litt innabords. Men det var himla gøy.

Gammel 29-09-08, 23:44   #134
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Alltid i balanse.

Ja, når jeg ikke er dritings da.

Gammel 30-09-08, 00:14   #135
Dronningen
Pauset

Standard

Tok en sånn test.

Your Type is
INFJ
Introverted Intuitive Feeling Judging
Strength of the preferences %

78 50 25 56

You are:

• very expressed introvert
  • moderately expressed intuitive personality
  • moderately expressed feeling personality
  • moderately expressed judging personality

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.