Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bøker du har lyst til å lese?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 08:33   #1
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bøker du har lyst til å lese?

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Kasia eller noen: jeg har "mannen som elsket Yngve" liggende. Ikke min type bok, så den kan overtaes for det porto kommer på hvis det er av interesse.

Så hyggelig av deg! Jeg vil gjerne overta den mot porto. Hva er din type bok forresten? Kanskje vi kan gjøre en byttehandel?

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:16   #2
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Så hyggelig av deg! Jeg vil gjerne overta den mot porto. Hva er din type bok forresten? Kanskje vi kan gjøre en byttehandel?

Hyggelig at den kan være til glede for noen Sender du meg adressen din. Min type bok ja...vanskelig å definere egentlig.

Gammel 30-09-08, 21:20   #3
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Jeg har jaggu "Paula" til deg også jeg. Den er i paperback riktignok, men jeg er ihvertfall ferdig med den og kommer nok ikke til å lese den igjen. Den er kanskje spesielt artig å lese dersom du har lest "åndenes hus" fra før av forresten.

Gammel 30-09-08, 21:34   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

innkjøpt i dag, tror krim er det eneste hjernen absorberer nå.

Ellers skal jeg lese Engelens spill, gleder meg til den.
Og Elisabeth George sin siste kommer i posten!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 20:44   #5
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

innkjøpt i dag, tror krim er det eneste hjernen absorberer nå.

Ellers skal jeg lese Engelens spill, gleder meg til den.
Og Elisabeth George sin siste kommer i posten!

Er hennes siste kommet på norsk? *skjelver av lykke og forventning* Har ventet SÅ lenge!

Gammel 01-10-08, 22:23   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Er hennes siste kommet på norsk? *skjelver av lykke og forventning* Har ventet SÅ lenge!

Ja, den kommer i Bokklubben Krim og spenning! Pleier å lese dem på engelsk, for orker ikke vente, men denne gangen har jeg klart det!

Kristensen er forresten spennende! (ikke ferdig ennå)

Sist redigert av Teflona : 01-10-08 kl 23:19. Årsak: det munnen er full av osv
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.