Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Farge på vinterdress - hjelp meg! *med poll*

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Se resultatene: hvilken farge er finest? (evt mest praktisk)
Sort 4 3,77%
Grønn 50 47,17%
Turkis 36 33,96%
Brun 16 15,09%
Deltakere: 106. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 21:11   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge på Vinterdress - Hjelp meg! *med poll*

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Stemte grønt.

Og jeg fniser vilt selvsagt over beslutsomheten vår. Jeg sto i butikken en halvtime i går med valget: hvilken farge på Odenwalderposen jeg skulle kjøpe. Valget ble til slutt grønt, derav mitt råd til deg. :enkel:

Ja, det er bra vi ikke er gift.

Jeg har jo ikke kjøpt den grønne lua, så da kan jeg jo få nye beslutninger der også

Gammel 30-09-08, 21:24   #22
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Turkis!

Jeg er jo grønn-fan. Men den turkise var knæsj altså!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:25   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Stemte grønt.

Og jeg fniser vilt selvsagt over beslutsomheten vår. Jeg sto i butikken en halvtime i går med valget: hvilken farge på Odenwalderposen jeg skulle kjøpe. Valget ble til slutt grønt, derav mitt råd til deg. :enkel:

Tok i bruk den grønne Odenwalderposen til Peder i går.
Den var fantastisk!!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:41   #24
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Turkis!

Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:42   #25
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Grønn!

Gammel 30-09-08, 21:45   #26
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Tok i bruk den grønne Odenwalderposen til Peder i går.
Den var fantastisk!!

Jeg tok den i bruk i dag.
Vi valgte eple-grønn.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:46   #27
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, det er bra vi ikke er gift.

Jeg har jo ikke kjøpt den grønne lua, så da kan jeg jo få nye beslutninger der også

Ekteparet Mandarin & Bauche hadde ikke kommet seg av flekken!

Gammel 30-09-08, 21:55   #28
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

guniss: det er samme farge. (får ikke prikket deg).
Den er så herlig oppfriskende!

Sorry Bauche, - skal ikke rote mer i tråden din.

Gammel 30-09-08, 22:06   #29
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke sort. Ellers fritt fram.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 22:22   #30
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge på vinterdress - hjelp meg! *med poll*

Svarte turkis, men likte også grønt. Siden pjokken din og min er lik i fargene, så stemte jeg for det jeg ville valgt selv. Brun er så klart "in" og jeg liker det også, men andre farger er også trivelige å ha rundt seg, om man kan si det slik.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 22:31   #31
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Turkis. Da syns han bedre i skog og mark.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 22:35   #32
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Grønn.

Gammel 30-09-08, 23:39   #33
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke sort... de andre var fine. Jeg hadde tatt turkis tror jeg

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 01:08   #34
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Likte den grønne best.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 01:21   #35
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Klarer ikke å velge mellom grønn eller turkis. Jeg hadde iallefalgt valgt en av dem. Hvis jeg hadde klart å velge da

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 08:01   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir kanskje grønn i og med at storebror elsker fargen så innderlig.

Gammel 01-10-08, 09:06   #37
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Godt valg!!

Gammel 01-10-08, 10:36   #38
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Ta den grønne. Ferdig business.

Gammel 01-10-08, 10:39   #39
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde nok også latt han bestemme, om han hadde en mening om saken.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 11:36   #40
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Og så spør du oss, når eksperten sjøl er så klar i sin tale.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:51.