Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bergans Reine Kids jakke

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-08, 20:21   #1
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Bergans Reine Kids jakke

Noen som har denne?

To spm, er den god? Og er den stor eller liten i str? Den begynner på str 4 år, min er 2.5 år, men bruker 98/104. Lang gutt på snart 1 meter.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 20:59   #2
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bergans Reine Kids jakke

Er det softshell? I så fall så har jenta mi på 9,5 ei softshelljakke av denne typen, og hun har den i str 12 år. Hun er 140 høy, så det skulle vel tilsi at de ikke er så store i størrelsen?
Minstegutten som er 4 snart prøvde en slik i str 4 år, og den var bare akkurat til han. Han er 103 cm lang.

Sist redigert av Erica : 30-09-08 kl 21:43.
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:33   #3
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Minsten sin er i 8 år og den er bare litt stor til han
Han er 5 år og 104 cm

Gammel 30-09-08, 21:36   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minsten min sin er i 8 år og er romslig til han, uten at det blir "telt". Han er 5 år og 114cm. Den er veldig god, men mest egnet som høst og vårjakke. Den blir fort klam i sommervær og det er for kald på vinteren. Har lik selv, så har prøvd.

Den er veldig vannavisende, men ikke vanntett. Men tørker veldig fort om man vasker den, noe som jeg syntes er bra.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 21:36   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Minstemann har en sånn i størrelse 6 år. Han blir straks 5 og den er ikke spesielt stor til ham, så jeg vil si de er heller små i størrelsene. En i størrelse 4 år blir sikkert helt super til din 2.5-åring, så har han litt å vokse i også. Vi er veldig fornøyde med jakken, minstemann liker den veldig godt selv og bruker den masse. Eneste minus er at hetten ikke er avtagbar.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-08, 22:21   #6
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar! Hmm nå ble jeg så usikker på om jeg burde kjøpe 6 eller 4. Men herregud, han er 2.5. Han må ha 4 år tror jeg

Planen var å ha den som en "helårsjakke" med ekstra ull under om vinteren. Sånn til og fra bhg og litt på tur osv. Ikke spes kaldt her i Bergen.

Tre stk!
Gammel 07-10-08, 21:49   #7
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

FIkk den i posten i dag! Den passer perfekt i str 4 år. Ikke mye å vokse i, men den passer nok til våren er ferdig.

Tre stk!
Gammel 08-10-08, 12:46   #8
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Eneste minus er at hetten ikke er avtagbar.

Ja og det veldig dumt. Synes de er flotte, men nettopp pga. hetten ble det ikke slike på ungene foreløpig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:41.