Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Alternativ til bunad ??

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 00:11   #22
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alternativ til bunad ??

Dersom jeg skulle hatt en drakt i stedet for bunad, så tror jeg jeg heller ville fått en designer til å lage en skikkelig fantasibunad, spesiallaget til deg. Jeg tror nok du vil kunne klare å finne en ung og lovende designer som kunne gjort det for 15 000 kroner.

Faktisk så kunne jeg godt tenke meg å lage min egen fantasibunad, men jeg har jo bunaden min fra Åmli jeg da, som jeg er veldig glad i og langt fra lei av ennå. Men jeg har tenkt tanken på å f.eks lage et et nytt liv på egenhånd, som jeg kan kombinere med skjorta og underskjørtet jeg har som faktisk er veldig fint men som jeg ikke får vist fram siden jeg har det under stakken.

Å leke litt med tradisjonene har ikke jeg noe imot.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:20.