Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tynne ullsokker til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-08, 19:06   #21
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Re: Sv: Tynne ullsokker til barn

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Du burde ta deg en tur, om ikke annet for å hamstre ullsokker. De loer litt, men bortsett fra det er jeg storfornøyd med kvaliteten.

De har foressten mye fin ull der nå. Det har jeg ikke sett tidligere år.

Den på byporten?
De drev å forandret på butikken for en stund siden så jeg.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 19:24   #22
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tynne ullsokker til barn

Vi er veldig fornøyd med janus sine tynne ullsokker.
Har også et par jeg kjøpte på cubus i vår, de er vi også storfornøyd med.
Finner ikke de igjen på vår cubus da, så vet ikke om de har dem lenger.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 19:48   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her går det i Ulvang, LaMote og Janus.
Lett blanding Hannah liker visst alle hun.
De rosa/lilla Ulvangsokkene er ikke trange iallefall. Men jeg husker de mørkeblå var.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 19:48   #24
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Disse apoteksokkene har vi også, og de er gode. Sekspakning til kr 149,-, ikke verst! Litt stort spenn i størrelsene, 25-29, og 30-34, men siden de er så tynne, er det ikke så farlig om hælen blir liggende litt oppå ankelen på mellomsøster som bruker 23/24 i sko for tiden.

De samme har vi. Kjempegreie sokker. Tror det var Apotek 1. Kjøpte dem for litt over 1 mnd siden.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 19:54   #25
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Poden har vært veldig fornøyd med noen tynne safa-sokker kjøpt på sparkjøp, og nå kjøpte jeg en sånn 5-pakning på apoteket som var ganske tynne og lignet litt på de han var begeistret for, og de har jeg fått tilbakemelding på at han liker dem godt.

Safa og 5-pakningen fra Apotek 1 er favorittene her også. De sitter godt uten å være trange, og holder foten god og varm. De er glatte, men ikke ekstremt glatte.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 19:59   #26
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trysilsokken er også god.

Og denne SAFA sokken fra Sparkjøp.

Sportssokker fra SAFA i 40% ull, 40% bomull, 16% polyamid, 4% elasthan. 90% ull i såle og tå. Holder godt på varmen, gir god isolasjon og har fuktighetsopptak. Vask 40 grader.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 11:12   #27
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes den Safa-sokken guniss viser er bedre enn Ulvang, men den beste sokken vi har forsøkt er de helt tynne Safa-sokkene.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 11:24   #28
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Jeg sverger til tynne ullsokker fra Janus. De er ganske glatte, men vi bruker tynn skinntøffel utenpå så da går det bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.