Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du skulle skifte yrke...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-06, 00:17   #1
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Hvis du skulle skifte yrke...

Har kjempelyst til å jobbe med barn. Drømmer om å få utdannet meg til ped.leder i barnehage. Skal det når jeg får økonomi til å studere ved siden av jobben...

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 00:23   #2
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå føler jeg at jeg har drømmejobben. Er fosterhjemskonsulent/familiekonsulent og jobber med å rekrutere og veilede fosterhjem, samt samtaler med barn og deres biologiske familie.
Jeg drømmer egentlig bare om litt høyere lønn

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 01:12   #3
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Min egen Riviera Maison-butikk i Norge, med egen krok inni butikken hvor man kunne ta seg en pust i bakken med deilig kake og byens beste kaffe til.

www.rivieramaison.nl

Gammel 25-11-06, 09:34   #4
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Fotograf ... eller kokk ... eller muligens forfatter? Har ikke helt bestemt meg, så da får det bli kontorrotte en stund til.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 12:51   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Fotograf ... eller kokk ... eller muligens forfatter? Har ikke helt bestemt meg, så da får det bli kontorrotte en stund til.

Kanskje vi skal skrive ei bok sammen!
Evt kan du ta bilder til boken

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-06, 13:10   #6
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Kanskje vi skal skrive ei bok sammen!
Evt kan du ta bilder til boken

Jeg er med!

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 10:25   #7
Betsy
Aktiv

Betsy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Betsy er litt kul
Standard

Jeg vil sitte i kasse på Rimi (når jeg blir lei av jobben min og kunne tenke meg en jobb uten utfordringer).

Ellers kunne jeg tenke meg å drive min egen kafè eller hotell.

Gammel 25-11-06, 22:10   #8
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Jeg vet ikke helt hva jeg ville jobbet med/som jeg da..
Men ser for meg noe på et kontor med masse papirer ihvertfall..

Unicorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.