|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle skifte yrke...Har kjempelyst til å jobbe med barn. Drømmer om å få utdannet meg til ped.leder i barnehage. Skal det når jeg får økonomi til å studere ved siden av jobben...
![]() |
#2 |
Helt konge
|
![]() Sv: Hvis du skulle skifte yrke...Akkurat nå føler jeg at jeg har drømmejobben. Er fosterhjemskonsulent/familiekonsulent og jobber med å rekrutere og veilede fosterhjem, samt samtaler med barn og deres biologiske familie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle skifte yrke...Min egen Riviera Maison-butikk i Norge, med egen krok inni butikken hvor man kunne ta seg en pust i bakken med deilig kake og byens beste kaffe til.
![]() |
#4 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle skifte yrke...Fotograf ... eller kokk ... eller muligens forfatter? Har ikke helt bestemt meg, så da får det bli kontorrotte en stund til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvis du skulle skifte yrke...
Kanskje vi skal skrive ei bok sammen!
![]() |
#7 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle skifte yrke...Jeg vil sitte i kasse på Rimi (når jeg blir lei av jobben min og kunne tenke meg en jobb uten utfordringer).
![]() |
#8 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du skulle skifte yrke...Jeg vet ikke helt hva jeg ville jobbet med/som jeg da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|