Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tallulah?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-08, 01:10   #161
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tallulah?

Ifølge en avis i dag ville Jan erik Vold ha det veldig kjekt med navnet Tallulah.

Vel, uansett så synes jeg at man bare får akseptere det navnet foreldre gir til barna sine. Vi har alle forskjellige preferanser til å mene det man mener. Og alle til lags kan ingen gjera.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 01:24   #162
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Tallulah?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

E.T.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 05:43   #163
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Tallulah?

Morsom tråd. Rett og slett. Helt greit for meg at de velger som de gjør, navnemoter går jo i bølgedaler og jeg hadde blitt mer skuffet over et navn ingen løftet på øyenbrynet over. Selvsagt må familien stå i stil.
At jeg aldri har hørt Tallulah som navn før er jo uviktig som bare det, jeg bare fryder meg over sånt...

Gammel 01-10-08, 10:21   #164
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg leste "Isj, og jeg som var sikker på at de kom til å kalle barnet engle-bart"

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-08, 10:24   #165
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Men jeg innrømmer at jeg fniste da jeg hørte navnet på radioen i bilen på vei hjem fra jobb.

Jeg gapskrattet.

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Kari Dracula

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Tallulah. Kan det være samisk for dutullerda?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hallelujah.

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Men at jeg lo, var et fremskritt, altså. Over Maud Angelica himlet jeg bare.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Familien Behn velger VELDIG anderledes enn meg, og det er jeg egentlig bare glad for. Hadde de kalt ungene sine det samme som mine barn hadde jeg faktisk blitt ganske sur.

Helt klart!

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jeg er hvertfall uhyre glad for at ikke alle har trauste navn som Ingrid, Sigurd, Håvard, Hannah, Jonas og Solveig.

Og jeg er veldig stolt over at du her har nevnt navnene på to av barna mine og et tredje var guttenavnalternativ til minste.

Jeg er visst på fnisern i dag, dette var en fantastisk tråd.

Gammel 01-10-08, 11:46   #166
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

E.T.

Genialt.

Gammel 02-10-08, 19:25   #167
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært til fjells noen dager, uten internett, og har gledet meg umåtelig til å lese FPernes reaksjoner.

Jeg fniste litt da jeg leste navnet, men ved nærmere ettertanke synes jeg Tallulah er litt kult. Emma er et fint navn, men det er jo såpass vanlig at jeg synes det ble litt lite zpesielt til de å være.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.