Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Ny OTH sportsdel på gammel vogn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-08, 12:50   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Ny OTH sportsdel på gammel vogn?

Lillemann blir etterhvert for stor for bagen. Så jeg må ha ny sportsdel, den gamle er egentlig veldig fin, men jeg vet ikke om jeg vil ha rød til han. Får jeg ny sportsvogndel på gammel vogn? Vognen er en 2005 modell tror jeg, kjøpte den i desember 2005, den har iallefall den stangen ekstra oppe ved håndtaket.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 12:54   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny OTH sportsdel på gammel vogn?

NÅr det er sånn stang over, så er det vel 2006-modell, er det ikke
Det går forøvrig fint å kjøpe trekk til den ja - og babyjungle selger trekk til 05-vogner også.

Gammel 02-10-08, 13:34   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye koster det for et nytt trekk til OTH?

Gammel 02-10-08, 13:40   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

ca 2000. Ikke billig, med andre ord.

Gammel 02-10-08, 13:45   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh. Jeg lurte litt på om jeg skulle kjøpe et nytt trekk for å kunne variere litt, men til den prisen tror jeg nok heller at jeg får bruke forskjellige vogner. Jeg har tross alt 4 å velge imellom

Gammel 02-10-08, 19:24   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Trekk fra 2006 og videre passer ikke, da de er laget for å dekke stabilitetsstangen som kom i 2006.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 19:31   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Trekk fra 2006 og videre passer ikke, da de er laget for å dekke stabilitetsstangen som kom i 2006.

Men Trixie sier jo at hun har den stanga Vår vogn er fra 05, og den har ikke sånn stang iallefall.

Gammel 02-10-08, 19:43   #8
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk min vogn på tilbud i desember 2005 så trodde jo at det var en 2005 modell. Men var det ikke noen vogner fra 2005 modellen som ble påmontert dette? Husker det var masse greier med dette iallefall.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-08, 19:54   #9
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Men Trixie sier jo at hun har den stanga Vår vogn er fra 05, og den har ikke sånn stang iallefall.

Aha. Da kom kanskje 2006-modellene sent på det året. Eller de leverte flere typer. Jeg leste ikke godt nok. Da skal også nyere trekk passe ja.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.