|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Viktige historiske hendelser - hva mener du?Hvilke hendelser i historien mener du har hatt stor betydning og hvorfor?
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Viktige historiske hendelser - hva mener du?
|
|
|
#5 |
|
Jamning
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Viktige historiske hendelser - hva mener du?Første tanken min var Aleksander den store, Jesu fødsel og Holocaust. Deretter ble jeg veldig opphengt i jordbruksrevolusjonen og den industrielle revolusjon. Boktrykkerkunsten tenker jeg er viktig, og sist men ikke minst oppfinnelsen av eletrisitet (og alt som fulgte med det)
|
|
|
#7 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Viktige historiske hendelser - hva mener du?The Big Bang.
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Stavanger
![]() ![]() |
Sv: Viktige historiske hendelser - hva mener du?At Noah heldigvis fikk med seg to av hvert dyr i arken sin, ellers hadde vi jo ikke hatt dyr
|
|
|
|
#11 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Viktige historiske hendelser - hva mener du?Man kan jo begynne med jordbruksrevolusjonen, grunnlaget for de første sivilisasjonene. Også baller det på seg. Det var kortversjonen. :historielærer:
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#12 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Viktige historiske hendelser - hva mener du?Det er tydelig at jeg er religionsviter, for jeg tenker på kristningen av norge og reformasjonen som viktige hendelser når en tenker på Norges historie og grunnlaget i den norske kulturen. |
|
|
|
![]() |
|
|