|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en matcher
Jeg også!
|
|
|
#62 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en matcherJeg liker at det matcher, ja. Ofte matcher både jeg og jentene- ikke nødvendigvis i like farger, men i stil slik aC sier det.
|
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Han får slippe til når det er han som kler på og gjør dem klare. Men jeg foretrekker å ikke vite hva de har på før de kommer hjem igjen. |
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Er du en matcherTja, kan liksom ikke helt la være.... har vansker med å ikke se at noen ting ser penere ut sammen en andre. Ikke fundamentalist men har smak...syns jeg. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
nygift
|
Sv: Er du en matcherJo slik er jeg også, det er kjempe gøy, både på barna og meg selv.
|
|
|
|
#66 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Er du en matcherJa, jeg er en matcher. Men til barnehagebruk er listen for matching lagt ganske lavt.
|
|
|
|
#67 |
|
Viser tenner
|
Sv: Er du en matcherJeg vil vel betegne meg som en "avslappet matcher". Når jeg leter frem klær til lillemor velger jeg klær som passer sammen, men jeg får ikke hetta om det er fritt for rosa sokker i skuffen. Vil hun velge klær selv er det også greit, og da kan det bli mye rart. Mannen er flink til å velge klær, selv om han har noen "safe" favoritter. Selv om vi har mye yttertøy, har vi ikke en match til alle antrekk, og det viktigste er tross alt at hun er varm og tørr. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Er du en matcherTja. Det er vel ikke så ofte klærne overhodet ikke passer sammen tror jeg, men det ligger ikke lang planlegging bak dagens antrekk nei. Og jeg kjøper ikke 4-5 ytterjakker for at det skal matche alle buksene vi har. Jeg synes ikke lenger argumenter som arv holder om man har et slikt forbruk. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Er du en matcherJeg kler på ungene klær som matcher, jeg får ikke til noe annet. Jeg skylder på oppdragelsen, for min mamma og mormor er likens. Litt i overkant opptatt av klær.
|
|
|
#70 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
Sv: Er du en matcherMini matcher stort sett, men det er fordi jeg har mine yndlingsfarger til ham, så de går igjen i de fleste klærne hans. Lime, turkis og grønt er det mye av her i huset.
|
|
|
#71 |
|
intro
|
Sv: Er du en matcherJa, jeg er opptatt av at klærne skal passe sammen - både på barna og meg sjøl. Ytterjakker og sko er det ikke så farlig med, da (i alle fall ikke på barna
|
|
|
|
#72 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Du skulle sett fjeset mitt når mannen kom for å møte meg i byen sammen med eldstemann, vi skulle prøve smoking til bryllupet, og midt på sommeren hadde han kledd gutten i for små gummistøvler, rød og svart helse-fotballtrøye, irrgrønn shorts og styggstygg caps. Eller når jeg skulle "vise fram" gutten på jobb, han leverte han i et helt hårreisende antrekk (den styggeste buksa som jeg hadde gjemt innerst i en skuff) og sko som ikke passet.
|
|
|
#73 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
He he, tilstår at denne følelsen har rammet meg også. Men det er bare de gangene det ser ut som påklederen har gått inn for at ungen skal se mest mulig ut som en klovn. Holder dog alltid maska.
|
|
|
#74 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du en matcherNei, egentlig ikke. Innertøyet matcher sånn halvveis (men dersom det bare er igjen oransjstripete sokker så går de på, selv om genseren er rosa).
|
|
|
#75 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du en matcherNeisjda.
|
|
|
#76 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er du en matcherLurer på om svarene er veldig annerledes for de med gutter kontra jenter? Jeg syns matching er relativt idiotsikkert med gutteklær (i hvert fall for min standard), men med jenteklær er det vanskeligere. Mye mer farger og mønstre som kan klæsje.
|
|
|
#78 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Er du en matcherDe skal se pene ut på besøk, men jeg bryr meg ikke om yttertøy -innertøy matching, gitt! Til hverdags trenger de heller ikke ha matchende klær, men jeg tar jo ikke med vilje fram ting som ser teit ut sammen, da! |
|
|
|
|
|
#80 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er du en matcherMatcher automatisk, ja, men ikke helt nazi. Kanskje litt verre enn jeg liker å innbille meg, for mannen mener jeg er håpløs. |
|
|
|
![]() |
|
|